Inhoan soneran mainosta jossa tyhmä kakara häseltää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
NIIIIIIIIN stereotyyppinen.
Aina tytön pitää istua kauniisti ja rauhallisesti mainoksissa, mutta pojat muka hajottavat kaiken ja ovat utelaiampia.

Jos tyttö hajottaisi paikat mainoksessa, olisivat ihmiset mainoksen jälkeen jostain heille alitajuiseksi jäävästä syystä kiukkuisia. Tyttöjä ei rohkaista tuollaiseen. Jo vastasyntnyt huomaa kyllä miten häneen suhtaudutaan ja mitä häneltä odotetaan.

Sä olet NIIIIIIN steroptyyppinen.. Mun kavereilla suurimmalla osalla on tyttöjä, ja kyllä ne kaikki on yhtä lailla häsliä kuten pojatkin.
Mä en katso sitä mainosta ja mieti että jos se olis tyttö joka siinä säheltää, niin kuinka ihmiset suuttuis.. Mä katon sitä mainosta että lapset on kaikki uteliaita, ja kokeilunhaluisia, en sitä että vaan pojat etekevät moista!!!

mä en voi sietää sitä pampersin mainosta, missä on se isä ja lapsi (lapsi kuvittelee portaat liukumäeksi jne). en tiedä mikä siinä risoo, pakko vain vaihtaa kanavaa jos se tulee.

Mun mielestä se kakara on ärsyttävä siinä. Onko jonkun lapsi oikeasti ihan tauotta tekemässä jotain tyhmää? Sellainen mielikuva mulle jää mainoksesta, että hirveä kakara riehuu ja lopuksi häntä ihaillaan. Terveisin Sonera. Ei herätä mitään positiivista ajatusta tai ostohalua ko tuotteisiin

^^mulla kanssa se pampers herättää skismaa. Siis perkele, vaippa on vaippa eikä mikään trampoliini!!

No onpa kiva jos on niin mukava olo että voi hieroa paskat perseeseen kiinni ennenku vituttaa.

Kyllä paskat housussa saa vituttaa, ei tartte olla karnevaalifiilis!!!

Mä taas tunnen sympatiaa sitä Soneran jäbää kohtaan, mutta se loppukohtaus on ihan käsittämätön. Onko kakarat nykyään niin avuttomia, että soittavat isälleen kun lahje vähän jumittaa ja isukki rientää juosten pelastamaan? Ei vittu, poika ei edes yritä irrottautua itse ja sit se juokseminen, ai kun ärsyttää.

Mä en nyt muista koko Soneran mainosta. Mutta entäs se Whiskas-mainos, aargh :headwall:
"Mä oon Aaro ja tässssä on mun parasss kaveri Vili. Vilin herkkua on Whissskasss-pusssssssit" :headwall:

[QUOTE="vieras";22558110 begin_of_the_skype_highlighting**************22558110******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************22558110******end_of_the_skype_highlighting]Mä en nyt muista koko Soneran mainosta. Mutta entäs se Whiskas-mainos, aargh :headwall:
"Mä oon Aaro ja tässssä on mun parasss kaveri Vili. Vilin herkkua on Whissskasss-pusssssssit" :headwall:[/QUOTE]

Mä aina dubbaan se päälle, että "mä oon Aaro ja tässä on mun kaksoisveli Eero".

Yhteistyössä