O
Oksettaa
Vieras
Inhoan sitä, kun en voi edes lähikauppaan mennä ilman että vastaan tulee joku sekakäyttäjä. Kaupungilla saa varoa kun taskuvarkaita on taas liikenteessä ja nyt päättivät myöntää niille leirialueenkin käytettäväksi. Narkkareita, juoppoja ym. laitapuolenkulkijoita on silmiinpistävän paljon ja monta kertaa jo aamuinen bussimatka päiväkotiin alkaa sillä että kyydissä on joku "mä tapan teidät kaikki"-örvelö. Metrossa nuoret miehet keskustelevat kovaan ääneen "nappien" tehoista. Yök.
Minä oikeasti vihaan tätä. Jos se olisi mahdollista, tahtoisin vain istua kotona kaikessa rauhassa ja olla hiljaisuudessa. Inhoan sitä että mies käy yötöissä, aina saa murehtia onko joku idiootti käynyt hänen kimppuunsa. Lapsia pitää vahtia entistä enemmän, viime kesänä viereiseltä uimarannalta napattiin lapsi, jota ei ole vieläkään löytynyt. Voi helvetti...minä synnyin 27 vuotta sitten ja vaikka en asunut missään lintukodossa, voin sanoa rehellisesti ettei maailma silloin ollut näin sekaisin!!
Minä oikeasti vihaan tätä. Jos se olisi mahdollista, tahtoisin vain istua kotona kaikessa rauhassa ja olla hiljaisuudessa. Inhoan sitä että mies käy yötöissä, aina saa murehtia onko joku idiootti käynyt hänen kimppuunsa. Lapsia pitää vahtia entistä enemmän, viime kesänä viereiseltä uimarannalta napattiin lapsi, jota ei ole vieläkään löytynyt. Voi helvetti...minä synnyin 27 vuotta sitten ja vaikka en asunut missään lintukodossa, voin sanoa rehellisesti ettei maailma silloin ollut näin sekaisin!!