Ingmannin rasvaton maito

Kaadoin just viemäriin reilun litran Ingmannin rasvatonta maitoa, jossa viimenen käyttöpäivä vasta 19.2, mutta maito maistu ihan "navetalle". Niin hauskalta kun se kuullostaakin, maito siis oli TODELLA PAHAA :x
Avasin uuden 1,5l purkin, kun ajattelin, että maito oli saanut jääkaapista pahan maun, mutta harmikseni tämä toinenkin maito (saman päiväyksen)maistu äärettömän pahalta. (Vieläkin suussa maistuu "lehmä"...yäk!)
Jääkaapissa olis vielä yks 1,5 l purkki samasta erästä, mutta taitaa mennä sekin viemäriin! Taidan vaihtaa Valioon!!!
Niin, että semmosta, ei muuta kummempia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
mä oon kans huomannu että mikään vähän halvempi maitomerkki ei oo yhtä hyvää kun valio joten enpä sitten muuta ole enää ostellutkaan :)
Onks Ingman halvempaa kun Valio?? Täällä mailläpäin kun on toi Ingmanin tehdas, niin kaupat on pullollaan sitä. Toki Valiookin saa, mutta ei joka kaupasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
mä oon kans huomannu että mikään vähän halvempi maitomerkki ei oo yhtä hyvää kun valio joten enpä sitten muuta ole enää ostellutkaan :)
Onks Ingman halvempaa kun Valio?? Täällä mailläpäin kun on toi Ingmanin tehdas, niin kaupat on pullollaan sitä. Toki Valiookin saa, mutta ei joka kaupasta.
no en mä tietty ihan täysin varma oo mutta olettaisin että on?
ingmannia en ite oo kauheesti ostellu mut parii muuta "halppismaitoa" oon juonu ja ne ei ollu hyviä kokemuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerrotko:
Alkuperäinen kirjoittaja sini75:
Vähän asian vierestä..

Te joilla omakotitalossa oma suodatuskenttä, niin älkää kaatako viemäriin maitoa.
mIKSI????????
En nyt tarkkaan muista miten se meni, mutta jotenkin sen suodatuskentän toiminta menee piloille tai jotain vastaavaa? Ja maito kerää myös rasvaa sinne "pyttyihin".

Joo pitää vielä kysyä tuolta sukulaismieheltä, joka oli meille sitä laittamassa.
 

Yhteistyössä