influenssarokotus, puolesta vai vastaan? mielipiteitä!!!

äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
meillä otettu eka satsi ja ei oireita.isommat sairastivat jo viimevuonna ja toivottavasti on suojaa nyt muutamaksi vuodeksi.itse olen sairastanut sen noin 5 vuotta sitten.
korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö se rokote tehoa vain "sen vuotiseen" influenssaan ja seuraava on eri kantaa. eli seuraavana vuonna pitää ottaa uusi jos haluaa välttyä sen vuotiselta influenssalta?
Oikeassa olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Sori, en jaksa lukea nyt muiden kirjoitelmia, mutta meille otettiin maanantaina influenssarokote ja poika on AIVAN KAMALA. Siis tiistaina aamusta alkoi jo huutaminen ja sama meno jatkuu.. Ja yöllä heräilee tunnin välein huutamaan kuin hyeena.. Muita oireita rokotteen otto ei ole tehnyt. Särkylääkkeitä poika saa nyt koko ajan, mutta huutaa silti.. :( Mietinpä vaan, että tuleeko tehostetta enää otettua, jos sekin on tällaista...
Mahtaakohan johtua rokotteesta vai jostain ihan muusta?
Tuttavan kaksosilla sama homma. Niin ja torstaina oltiin muusta syystä lasten polilla tarkastuksessa ja missään ei pitäisi olla mitään vikaa..Eikä edes flunssaa/mahatautia tms ole perheessä.. Uskoisin johtuvan rokotteesta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Sori, en jaksa lukea nyt muiden kirjoitelmia, mutta meille otettiin maanantaina influenssarokote ja poika on AIVAN KAMALA. Siis tiistaina aamusta alkoi jo huutaminen ja sama meno jatkuu.. Ja yöllä heräilee tunnin välein huutamaan kuin hyeena.. Muita oireita rokotteen otto ei ole tehnyt. Särkylääkkeitä poika saa nyt koko ajan, mutta huutaa silti.. :( Mietinpä vaan, että tuleeko tehostetta enää otettua, jos sekin on tällaista...
Voipi olla vaan joku muu tauti joka sattui iskemään samaan aikaan rokotuksen kanssa. Meillä nimittäin kävi ihan samalla tavalla, influenssarokotuksen saanut aloitti seuraavana päivänä hillittömän huudon, mutta samoin teki myös esikoinen joka ei rokotetta saanut :) Ilman tuota esikoista mä olisin olettanut että johtuu rokotteesta.

Yhteistyössä