Influenssan sairastaneet - oliko lihaskipuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttu"

Vieras
Me ollaan oltu kovasti kipeitä, korkea kuume ja todella kova yskä yms. Lastenlääkäri sanoi, että todennäköisesti influenssa.
Vähän kuitenkin epäilyttää, kun meillä ei ole ollut mitään lihassärkyjä tai silmäsärkyä.
Onko teillä muilla tämänvuotisen taudin saaneilla ollut lihassärkyä?

Oli lihas- ja nivelsärkyä, mutta mulla se siis tulee aina kun on kuumetta, ei liity pelkästään influenssaan. Eiköhän se ole ihan yksilöllistä.

Mulla se influenssa tuli myös lievähkönä, kun miehellä oli paljon voimakkaampana. Joten ei niitä oireluetteloita tarvi kovin tiukasti tuijotella... Ja mitä väliä sillä oikeastaan on, onko influenssa vai muu flunssa?

Jäikö kellään taudin jälkeen huonoa oloa? Mulla tuntuu kyllä olevan ällö olo koko ajan ja vatsa ei tunnu vetävän. Olo on väsähtänyt. Vai onko tämä jotain uutta vatsapöpöä?

Mullakin alkoi kovalla selkäkivulla ja kuume nousi ihan yhtäkkiä kesken työpäivän. Pelkäsin jo että nyt poksahti munuaiset tms. kun sattui niin paljon alaselkään :/. Kävin päivystyksessä hakemassa saikkulapun niin siellä sanottiin sitten että hyvin tyypillinen influenssan oire tuo selkäkipu. Sitten alkoi särkeä niveliä, reisiä, pakaroita ja hartioita... ihan hirvittävä olo. Seuraavana päivänä kuume kävi pahimmillaan 39,9:ssä mutta lähti sitten päivän kuluessa laskemaan kun söin tulehduskipulääkkeitä, lepäilin ja join paljon nesteitä. Ruokaa ei tehnyt pätkääkään mieli, limua, mehua ja vettä vaan :/.

Yhteistyössä