Mulla siis viime keväänä oli influenssa joka oli todella paha.Sain pahan korvatulehduksen,tärykalvo puhkesi iteksiin.SE myös korvalääkärin toimesta puhkaistiin kahdesti ja söin kolme ab-kuuria siihen.
Huhtikuussa alkoi tauti ja viimeisen kuurin söin kesäkuussa.¨Koskaan en ole niin kipeä ollut,ja lasten hoito oli järkyttävää.
Paino putosi 7 kg, korva suhisi ja vinkui ja tulehduksesta jäi jatkuva korkea tinnitus korvaani.
Myös ensimmäin poskiontelotulehdus oli tuolloin.
Päätä särki,kipu oli jotain hirveetä.
Kipulääkkeillä elin ja kuume jatkui pari kuukautta,lievänä mutta voimat vievänä.
Se että tauti talttui,ei ollutkaan ohi.
Kesällä en voinut uida kylmähkössä vedessä,vaan sain allergisen reaktion. Paineet heittivät,pyörrytti ja koko kroppa oli kuin nokkospuskassa olisin kierinyt.
Minulla puheksi virustaudin jälkitilana kylmäallergia.
Jännitin miten talvi ja näin kävi.-2 oli pakkasta ja kasvot turvoksissa ja rakkuloilla.Jalat kuin nokkosilla hakatut.Valohoidossa olen käynyt nyt ja ehkä siitä on apua.En vielä tiedä kun en uskalla ulkona olla.
Kovat pakkaset vietin sisällä.Lasten kanssa ei olla ulkoiltu viikkoon.
Kyllä sanon että influenssa ei ole mikään pikkutauti.
Tämä tosin vain minun kokemus.
Huhtikuussa alkoi tauti ja viimeisen kuurin söin kesäkuussa.¨Koskaan en ole niin kipeä ollut,ja lasten hoito oli järkyttävää.
Paino putosi 7 kg, korva suhisi ja vinkui ja tulehduksesta jäi jatkuva korkea tinnitus korvaani.
Myös ensimmäin poskiontelotulehdus oli tuolloin.
Päätä särki,kipu oli jotain hirveetä.
Kipulääkkeillä elin ja kuume jatkui pari kuukautta,lievänä mutta voimat vievänä.
Se että tauti talttui,ei ollutkaan ohi.
Kesällä en voinut uida kylmähkössä vedessä,vaan sain allergisen reaktion. Paineet heittivät,pyörrytti ja koko kroppa oli kuin nokkospuskassa olisin kierinyt.
Minulla puheksi virustaudin jälkitilana kylmäallergia.
Jännitin miten talvi ja näin kävi.-2 oli pakkasta ja kasvot turvoksissa ja rakkuloilla.Jalat kuin nokkosilla hakatut.Valohoidossa olen käynyt nyt ja ehkä siitä on apua.En vielä tiedä kun en uskalla ulkona olla.
Kovat pakkaset vietin sisällä.Lasten kanssa ei olla ulkoiltu viikkoon.
Kyllä sanon että influenssa ei ole mikään pikkutauti.
Tämä tosin vain minun kokemus.