influenssa ja alkuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Ei voi! Ole vaan huoleti :hug:

Ei voi vaikuttaa, itse olin huolissani joskus raskauden aikana kun sairastuin pahaan mahatautiin ja mahakivut oli hirveät, oksensin ja ripuloin koko ajan, mutta lääkäri sanoi että ei se vauva siihen mahatautiin siellä kohdussa kuole, ole huoleti vaan.

Mukava jos ei vaikuta. Kai ne äidin vaistot heti laittaa huolestumaan... :) Mutta on kyllä paha tauti, lujille ottaa kun pahoinvointi ja järkyttävä raskausväsymys lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiu:
Jonkun tutkimuksen mukaan alkuraskudessa sairastettu influenssa voi vaikuttaa sikiöön niin että sairastuu aikuisena skitsofreniaan

Ei todellakaan pidä kirjaimellisesti paikkaansa niin että yksi yhteen kaikki lapset joiden äidit sairastivat influenssan sairastuisivat.

Älä huolehdi, mietipä kuinka paljon ihmiset sairastavat raskausaikanaan ja silti kaikki menee hyvin.

Itse taisin sairastaa influenssan jotain rv 12 viime talvena.

Mulla oli influenssa, ja pari päivää kovan kuumeen jälkeen alkoi verinen vuoto, ja siitä sitten keskenmeno vkolla 9 :,(
Mutta en tosiaan tiedä liittyivätkö mitenkään toisiinsa, ei kukaan ainakaan ole niin sanonut.

Yhteistyössä