Infektiokierre, vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsi nyt ollut yli kuukauden on/off sairaana. Nyt viimeisen puolitoista viikkoa niin, että on terve 2 pvää, illalla pistää nukkumaan terveenä, herää yöllä korkeassa kuumeessa, oksentaa on kipuinen. Nukkuu muutaman tunnin ja ei ole enää mitään.

Tätä aikasemmin oli lähemmäs viikon kestänyt oksennustauti-kuume-ripuli. Välistä muutaman päivän kuume ja vielä yksi melkein viikon kestänyt kuume.

Lääkärin aikaa olen yrittänyt varata, mutta käskevät seurailla. V***U. Ilmeisesti sielä on niin paljon flunssatapauksia turhaan tullut käynnille, että sinne ei sitten oteta ketään, joka viittaa flunssaan...

Niin, minä soitan ensi viikolla, että mehän tullaan sinne aulaan istumaan jos ei muuten onnistu, mutta kun ei ole tässä vaiheessa mitään järkeä pyhäpäivänä lähteä viemään puolitervettä lasta päivystykseen, joten sen takia porisen täällä ja kyselen mielipiteitä.

Tuntuu kyllä todella oudolta, että putkeen voisi saada näin monta pöpöä, että yli kuukausi menee sairastaessa. Tähän voi sanoa, että onneksi mieheni on työtön ja pystyy olemaan kotona, ettei minun tarvi sitten olla kuukausia putkeen poissa. Jotain positiivista sentään.

Yhteistyössä