Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
oisko 3kk:n välein. Pääsen imuroimaan aika harvoin, kun tuo pienimies ei tykkää imurista yhtään |O
Lapsiko teillä määrää miten usein teillä imuroidaan
En kehtaa nyt lasta ihan tietentahtoen pelotella jos huutaa naamapunasena perässä kun imurin päälle laittaa.
Sillon imuroidaan kun mieskin kotona, jos muistetaan =)
muoks: ja siivota voi muutenkin kuin imuroimalla. Ettei meillä missään paskassa eletä =)
Lapsi tottuu imuriin kyllä.
Ja toisaalta, nuo imuripelot menee ohi kyllä. Ekalla ja tokalla oli imuripelkoa pienempänä, mutta kaksosilla ei ole ollu pelkoa, vaan etenkin poika on todella kiinnostunut imurista. Mutta suosittelen, että imuroit kun on tarvetta sille ja annat pojan huomata, ettei siinä ole mitään pelättävää.
Imuripelko on jo jatkunu useemman kuukauden ja olen kyllä imuroinutkin kun olen ollut lapsen kanssa kahdestaan. Mutta jos se vaan silti jatkuu ni enpä kehtaa ihan tahallani huudattaa vedet silmissä huutavaa ja tärisevää lasta.menee ohikun on mennäkseen, nyt on vaan helpompi imuroida kun on toinen joka on siinä pojan lähellä kun imuroidaan.
voi herranterttu sentään. "en imuroi kun lapsi pelkää" ja on vasta 8kk, en kehtaa huudattaa. Lapsi kyllä tottuu ku kuuluu normi arkeen ja huomaa ettei pelättävää. Tolla tavalla vaan opetat lapsen pelkäämään imuria!! Taitaa ennemmin olla äidin laiskuutta moinen
Enemmän miusta on pelkäämään opettamista se että ihan väkisin huudattaa sitä imuria, vaikka lapsi sitä pelkää. Ja laiskuutta se ei ole. Isompi homma sitä on matot roudata pihalle ja pestä lattiat kuin imuroida
Ja kyllä meillä imuroidaan sillonkun tuo ukko on kotona, tänään jo uskalsi mennä ihmettelemään siihen imurin lähelle, kun isi imuroi ja äiti oli vieressä.
Tapoja on monia, itse en vaan tahdo käyttää tuota pelottelu menetelmää