Imurista asiaa

Kuulkaas rouvat,

Nyt on meikäläinen kyllästynyt tuohon meidän hooveriin ja päättänyt hankkia uuden. Meidän perhe-lehdessä mainostetaan sellaista kuin Miele S5, onko kellään? Onko oikeasti hyvä?

Meillä on nyt pari vuotta vanha Hoover sensory 1700 ja siinä kyllä mättää kaikki.
- Johto on liian lyhyt,
- ääni on kamalan kova ja läpitunkeva,
- muoviosat joko irtoaa itsestään
- tai ei irtoa ollenkaan,
- matto/lattia harjatoiminto on aivan olematon sama kumpaa käyttää,
- erikoissuuttimet ei mahdu koneen sisälle vaan on hukkuneet jonnekin kaapin perukoille,
- kone menee ympäri kun vähänkin kovemmin nykäisee
- mitä vielä...?

Valitsin imurin aikoinaan värin perusteella... B)

Tällä kertaa olen hieman perusteellisempi valintakriteereissäni. Vinkkejä, pliis =)

Tosta imurista ei oo tietoo, mutta itse sain viime vuonna uuden imurin itselleni ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
merkki on rowenta R2, ei tarvii vaihtaa pölypussia, tehoo löytyy 2000w, on hiljainen ja siinä on toi hepa-filtteri hinta oli siinä 200e kieppeillä

kierrättäjä
Mielen s5 -sarjan imurit on tosi laadukkaita, osat pysyy paikallaan ja irtoaa tarvittaessa helposti (lukot liittimissä). Ja on tehty kestämään kovaakin käyttöä, kuten Mielen laitteet yleensäkin. Kannattaa käydä kaupassa katsomassa, ainakin Musta Pörssi myy kyseistä merkkiä. Mut ainakin vakuutti heti!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 22:41 vieras kirjoitti:
jos asut omakotitalossa, miten olisi keskuspölyimuri?
Asun, mutta ei kiitos. Kokeilin sitä kerran ja kokemus oli huono. Raskasta putkea vedit perässäsi eikä sitä edes kunnolla saanut joka nurkkaan. Sit kun lopetit, niin oma hommansa oli tunkea se putki komeroon piiloon... Oli varmaan joku surkea vanha malli se keskuspölynimuri. Kiitos kuitenkin =)

Mä olen ollut Electroluxiini kyllä tosi tyytyväinen jo kolmatta vuotta. Mikähän malli se olisi, no sellainen sininen... Z 5920 ja 1700 W luki kyljessä.

Pitkä johto, hiljainen ääni on plussaa ja se kääntyy ja tulee perässä näppärästi.

Lisäosat ei kyllä mahdu sisälle. siinä sitä miinusta. Ne kai vois jotenkin siihen varteen laittaa, olen sitäkin kokeillut, mutta mua ne ärsyttää. Tai sitten en ole osannut järkevästi niitä laittaa. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 14:59 villitykset kirjoitti:
Meillä on Voltan Bolido. Hinta oli jotain 250 euroa.
Ja sillä kahden lapsen ja koiran sotkut saa hyvin. Eikä oo paha raahailla
yläkertaankaan.
Ja niitä saa erivärisiä :saint:
Heh heh :D B)

Ostin tuossa just Mustasta Pörssistä sellaisen Mielen Jubilee mallin. Kun kerroin mikä edellisessä mättää ja mitä uudelta haluan, sain vakuuttavan esityksen tästä yksilöstä. Tosi notkeasti näytti taipuvan ja imutehojakin on kaikkea verhoista kivilattiaan, kuus eri voimakkuutta. Ja värikin miellytti =) Hinta 295. Kiitos kommenteista =) :flower:

Yhteistyössä