Hei pikkuruu,
samanmoiset ovat omat kokemuskeni ja tuntemukseni edellisestä synnytyksestä!
Mulla nyt rv 37+2 ja edellisestä synnytyksestä 1 v. 1 kk. Mä toivon todella paljon, että tämä synnytys olisi sitten miellyttävämpi ja että niin minä kuin kohtukin jaksaisimme loppuun asti ja ponnistus tapahtuisi ilman apuja ja vieläpä mahd. nopeasti (edellinen ponnistus 1h40min). Aika paljon pyydetty, katsotaan sitten miten todellisuudessa synnytys sujuu.
Pissa on kyllä tosi löyhässä nyt kun vielä uusi vauva potkii ja paukuttaa masussa. Joskus on tosi kiire laskea housut.
Tuossa välillä, kun en ollut raskaana, ehdimme jo aloittaa taas "normaalin" seksielämän. Kun tästäkin puolesta joku kyseli. Mä olin kuvitellut, että sen venyttämisen ja kivun jälkeen en enää koskaan edes halua harrastaa seksiä. Että jonkin verran on kyllä psyykkeenkin juttu tuo seksin haluaminen ja aloittaminen. Tuntuuhan se hieman luonnottomalta työntää taas jotain sisään juuri kun on saanut sieltä edellisen (yli 4 kg) ulos. Ja kipuakin pitää osata sietää ehkä alussa jonkinverran ja miehen on oltava extra herkkä aistimaan naisen tuntemuksia. No toisin kävi, olen osannut aina nauttia paljon seksistä ja saanut orgasmeja ja mikään ei kyllä tuntunut muuttuneen sitten kun paikat olivat taas kunnossa ja seksiin tottuneet. Ja mieskin sanoi, että ei huomaa eroa entiseen, ja sitä pidän kyllä isoimpana mittarina. Että eipä voi mistään raskauteen/synnytykseen liittyvästä varmasti vastata, mutta näin minulla.