Heh, eipä mua ole aikaisemmin kanaksi epäilty
Itsekäs olen ja aion pysyäkin, en tule olemaan ikinä mikään hyväntekijä ja toisten puolesta uhrautuja. Ei tämä tarkoita sitä, että ajattelisin vain ja ainoastaan itseäni, siinä on huima ero.
Pekalle kuitenkin iso kiitos asiallisesta vinkistä. Pitkän ja itkuisen (miehen) viime yön jäljiltä aiomme koittaa yhdessä eteenpäin. Heti huomisaamuna hän tilaa ajan urologille ja sen käynnin jälkeen koitetaan Sigraa, jos muuten kaikki on ok.
Viime yön tuherrusta kuunneltuani ajattelen kyllä, että miehellä on kauheat suorituspaineet, kyllä selväksi tuli. Potenssissa on aiemminkin ollut heikkoutta eli minä en ole syyllinen lahna.
Tuo mies on kuitenkin muuten aivan ihana ja Mies minun makuuni, joten koitan olla auttavainen ja hillitä terävän purevan kieleni. En kuitenkaan pysty olemaan yli-ihminen ja minäkin katson oikeudekseni olla pettynyt. Olisinko rehellinen, jos väittäisin, että ehei, ei tämä minua haittaa?
Tämä on kuitenkin minulle aivan uusi ja outo tilanne. Olen itse sinut oman naiseuteni kanssa ja ymmärrän mainiosta, että rintani ovat laskeutuneet astetta alemmaksi ja suunta ei varmasti ole ylöspäin. Olen myös aina jollain tapaa kammoksunut hoitoalaa ja toisen (tai omaan) kehoon suuntautuvaa liiallista kajoamista, kosketus ja hyväily on ok, mutta liika on liikaa.
Omat ystäväni (ystävättäreni) ovat minulle läheisiä, mutta en edes harkitse kertovani tästä heille. Aihe on oikeasti minullekin niin arka.
Ehkä tämä on sitten minulle jokin kasvun paikka. Koitan tästä selvitä miestäni tukien sen, minkä osaan ja taidan. Jos jollakin teistä on antaa minulle vinkkejä asiallisista kirjoista tai nettisaiteista, joiden lukeminen voisi tehdä minulle hyvää, ottaisin vinkit ilolla vastaan.
Kivaa kesää meille kaikille kuitenkin!