S
Sattuu :(
Vieras
Ensinnäkin toivon, että en saisi osakseni ainakaan ihan kamalasti pilkkaa, tämä on arka ja hävettävä asia ja ylitän itseni jo aikalailla kun kirjoitan asiasta, vaikkakin nimettöämänä ja kasvottomana.
Ongemani on siis yhdyntäkipu. Immenkalvoni jouduttiin leikkaamaan muutama vko sitten koska yhdyntä ei kivun takia vain onnistu. Jouduin siis vihdoin en humautuksesta avauttamaan. Eilen koetimme yhdyntään. Halua oli ja lämmittelyä oli, olin saanut jo suuseksissä orgasmin ja ajattelin, että nythän se penis vain soljahtaa sisälleni. Mutta kun ei
Kun mies yritti sisn, sattui vain sellaista viiltävää, pistävää kipua!! Mikä ihme voi olla ihmisessä vikana! Tuntuu, että koko väliliha repeää jos mies ikinä pääsee sisälle asti!
miten voin kestää tuon kivun ja ennen kaikkea miten voin lievittää tuota kipua! mikä voi enää ottaa vastaa jos immenkalvo runnottiin kirurgisesti auki
tämä on todella masentavaa, mulla on ihana poikaystävä joka on hellä, taidokas ja odottanut jo jonkin aikaa.... Enkä ole ihan teini enää itsekään
Tämä on ihan kamalaa ja tappaa kohta kaiken halun seksiin ( ja siten myös koko seurustelusuhteen)
Mainitaan vielää, että nautin muuten seksistä, saan orgasmin helposti suuseksissä, HALUAN miehen sisälleni mutta se ei vaan onnistu
Ongemani on siis yhdyntäkipu. Immenkalvoni jouduttiin leikkaamaan muutama vko sitten koska yhdyntä ei kivun takia vain onnistu. Jouduin siis vihdoin en humautuksesta avauttamaan. Eilen koetimme yhdyntään. Halua oli ja lämmittelyä oli, olin saanut jo suuseksissä orgasmin ja ajattelin, että nythän se penis vain soljahtaa sisälleni. Mutta kun ei
miten voin kestää tuon kivun ja ennen kaikkea miten voin lievittää tuota kipua! mikä voi enää ottaa vastaa jos immenkalvo runnottiin kirurgisesti auki
Mainitaan vielää, että nautin muuten seksistä, saan orgasmin helposti suuseksissä, HALUAN miehen sisälleni mutta se ei vaan onnistu