Imetyspaidoista ja -rintsikoista

• Viestiketjun aloittaja tyhmiä kysymyksiä joo
  • Ensimmäinen viesti
ei kannata tosiaan ostaa niitä liivejä ainakaan useampia vielä, tai edes ekalla viikolla. Mä tein sen virheen et painelin heti kotiutumisen jälkeen liivikauppaan ja myyjä neuvoi ostamaan reilut, kun rinnat kasvaa ja synnytyksestä vasta alta viikko. No ostin oikein kahdet, ja kappas...ei ne rinnat sitten kasvaneetkaan ja mulla oli kahdet liian isot imetysliivit :headwall: Osta vain yhdet alkuun ja mene myöh. hakemaan toiset/useammat.

Mä ostin etukäteen sellaset halvat liivit, ihan väärää kokoa ja kaikkea :D Kuhan jotku oli. Myöhemmin, maidontulon tasaannuttua, kävin hankkii parit kalliimmat. Imetyspaitoja en ole tarvinnu. Ne kivat tuntuu olee niin hemmetin kalliita. En nosta paitaa vaa käytän venyviä suht avokaulaisia paitoja niin tissin saa siitä pulauteltua ulos. Voit kokeilla etukäteen miten onnistuu :D Suurin osa noista "vaikeista" paidoista onkin jääny käyttämättömiksi nyt jo 9 kk ajan. Jos saan joskus jotain ylimäärästä rahaa voisin kuvitella ostavani jonkun kivan imetyspaidan.

Tää on toiminu mulla ihan hyvin. Ja olin tosi onnellinen ku sain oikean kokoiset ja laadukkaat imetysliivit! Tissit näyttää taas hyviltä, pysyvät aisoissa (tavallisista liiveistä pomppivat ulos) ja imetys on helppoa. Eikä tartte tuhota kalliita normiliivejä vääntämällä niitä :ashamed:

testattu on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onkohan parempi ihan perinteinen malli, siis takaa hakaskiinnitys vai sittenkin painijamalli?
Yökäytössä on painijamalli parempi, kun ei kiristä mistään. Siis pisteet Carrywellin toppimallille yökäyttöön!

Ja jos haluat enemmän tukea, sit kun koko on vakiintunut, niin Changella on hyvä kaarituellinen imetysliivi. Niitä kaarituellisia ei tosiaan suositella imettäville, mut ite oon käyttänyt (päivisin) eikä oo ollu mitään ongelmia, on vaan tärkeää, et on oikean kokoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja testattu on:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onkohan parempi ihan perinteinen malli, siis takaa hakaskiinnitys vai sittenkin painijamalli?
Yökäytössä on painijamalli parempi, kun ei kiristä mistään. Siis pisteet Carrywellin toppimallille yökäyttöön!

Ja jos haluat enemmän tukea, sit kun koko on vakiintunut, niin Changella on hyvä kaarituellinen imetysliivi. Niitä kaarituellisia ei tosiaan suositella imettäville, mut ite oon käyttänyt (päivisin) eikä oo ollu mitään ongelmia, on vaan tärkeää, et on oikean kokoiset.
Mä ostin changelta kaarituelliset, en pystyis olemaan ilman, ja nää on mukavammat ku mitkään muut liivit ikinä :eek: Tosin johtuu ehkä siitä, että myyjä valkkas koon :ashamed: Mutta juu, yöksi en laittais mitään jos ei ole pakko. Jos on pakko, niin joku täyssaumaton versio. Yöliivienhän ei kuitenkaan tartte tukea yhtään samlla tavalla ku päiväkäytössä olevien.

Yhteistyössä