Imetysliivejä pienellä ympäryksellä isolla kuppikoolla?!?

Onko kukaan törmännyt? Mikä liike?

Pitäisi saada tukevat imetysliivit. Haluaisin tarkalla koolla, että varmasti tukee hyvin, mutta monesti niissä tahtoo olla tosi laaja koko, mille on tarkotettu.
Ja pienellä ympäryksellä (max 70 ) on vaikea löytää isoa kuppikokoa.
Jos joku tietää jonkun hyvän (mieluiten nettikaupan ) niin ilmottakaa :wave:

Pari mallia on tullut vastaan. Hinnat niissä n. 50e, mutta pakkokai se on, jos ei muutakaan löydy..

 
Mulla sama ongelma, tavallisesti kokona 65E :eek: ja nyt rinnat vaan kasvaa kiusakseni.
Täältä löytyi kokoon 70F asti (pitää kattoa mittataulukosta) eivätkä edes kovin kalliit, vain 30?: http://www.pientenparhaaksi.fi/product_catalog.php?c=27 en ole itse noita kokeillut.
Täältä löytyi lisää noin 40? paikkeilla, olen itse ajatellut ehkä kokeilla täälta tilaamista:
http://www.lumingerie.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=327&gclid=CJvqiICl15QCFSEragodImWSkw
Mutta mutta, itse kävin liikkeessä sovituttamassa koon, ja kun sit tilasin yhdestä toisesta nettikaupasta vielä tosi kalliit liivit niin eivät kuitenkaan sopineet, malli oli niin erilainen...
En ole itse nyt Suomessa, mutta jos olisin niin kävisin kattomassa Change kaupoista, heillä on ylensä ollut hyvin noita vaikeita kokojakin, ja on kuulemma myös imetysliivejä.
 
voi rähmä

Lumingeriellä on sopiva koko, mut olis kyllä kiva, jos vara mistä valita :( Toi pallokuosi ei hirveesti innostanut ja niissä mustissa oli sillä mallilla ainakin ihmeen malliset törötissit (mitä en halua )

Noissa muissa liikkeissä on koot just sillai S, M... tai 1, 2... Kerran olen kokeillut muka oikeaa kokoani taulukon mukaan ja sillon ei tissit mahtunu koko kuppeihin. Eli niitä en uskalla tilata, kun jos olisin ottanut vielä isompaa kuppikokoa, olisi se ympärysmittakin kasvanut siinä samalla ja alkanut jostain ihan hirveistä lukemista:headwall:

Niin ja paras olisi lähteä kokeilemaan tietysti paikanpäälle, mutta täältä meiltä on matkaa lähimmille liivikaupoille, enkä oikein uskalla sinne asti lähteä pyörimään (nää supistelut.. )

Kiitos kuitenkin:)
 
joo, sen oon kyllä huomannut että kovin seksikkäitä ei noi imetysliivit oo!! :whistle: olen itse vaan alistunut siihen ajatukseen, että pakko sit käyttää mummoliivin näköisiä, kun ei muuta ole tarjolla... :( :|
 

Yhteistyössä