imetysasennosta!

• Viestiketjun aloittaja hgbdxfshj
  • Ensimmäinen viesti
hgbdxfshj
onko muilla ollut samaa ongelmaa että lapsi ei esim. osaa syödä niin että itse istuu vaan aina pitää mennä sängylle makoilemaan ja syöttämään?

vauva nyt 3kk ja ei meinaa osata syödä kuin makoillessa sängyllä. meinaa olla hankalaa reissuill ym. kun en aina pääse makoilemaan..

Suzyanne
Meillä sama juttu. Unenpöpperössä syö melkein missä asennossa vaan, mutta valveilla ollessaan "vaatii" sen makuuasennon, ja lisäksi rauhallisen huoneen, mieluiten hämärän. Vauva 7 kk.

Finttu
Meillä se olin minä, joka tykkäs maata. :D Kyllä mä nykyään imetän vaikka seisaaltaan, mut silloin aluksi oli helpompi maata, ei käynyt niin paljon hartioiden päälle.

ap
mä kyllä yritän aina joka syötöllä istualtaan mut ei suostu, vaan huutaa niin kauan et syötän sitten makuulla.
tässä on tullu "opetettua" vauva siks tuommseks kun on ollut niin itkunen ja vaikeasti nukahtava et makuultaan syöttäen saatto joskus jopa nukahtaa siihen :D alussa ku syötin sylissä niin joka kerta heräs kun laskin sängylle.

Mulla ei selkä tykännyt istuma-asennosta. Mulla on luonnostaan sen verran pienet utareet, että vauvaa piti nostaa aina hirveän korkealle tai just olla silleen kumarassa. Oli mulla tyynyjä siinä apuna, mutta silti se istuvilleen imettäminen oli outoa.
Meillä tyttö imi mistä asennosta vaan ja ne hänen asennot oli välillä koomisia. Mies otti oikein valokuvia muistoksi niistä asennoista. :D

mää vai nää
Miksi pitäis imettää istualtaan? Kyllä meidän kyläily-paikoissa on aina ollut sänky, jota sai lainata. Shoppailu nyt on hieman hankalampaa, mutta eihän sitä tarvi tuntikausia kartsalla luuhata...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mää vai nää:
Miksi pitäis imettää istualtaan? Kyllä meidän kyläily-paikoissa on aina ollut sänky, jota sai lainata. Shoppailu nyt on hieman hankalampaa, mutta eihän sitä tarvi tuntikausia kartsalla luuhata...

me matkustellaan aika paljo ja pysähdyspaikoilla (huoltoasema) olis helpompi syöttää.ja esim. tienvarrella autossa kun raivari tulee ja auto pysäytettävä keskelle metsää :)

Yhteistyössä