Imetysajan elämä on niin selkeää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "noh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"noh"

Vieras
En koskaan pidä itsestäni niin hyvää huolta kun vauvaa imettäessä. Vietän säännöllistä elämää, syön terveellisesti ja säännöllisesti, ei päihteitä minkäänlaisia, nukun tarpeeksi, liikun lapsien kanssa.

Vauvan kanssa ei tarvitse tehdä muita ratkaisuja kun ajattelee vauvan parasta. Jo silloin tietää, mitä kannattaa jättää tekemättä, mitä tehdä ja miten kaikki menee parhaiten.

Olen kyllä onnellinen kun ei ole mitään estrogeenitaso-ongelmia tai muita juttuja, jotka tekisivät pitkät imetykset vaikeiksi.

ai, mä taas en tässä tissirumbassa ehdi syödä kunnolla ja terveellisesti, hyvä ku jotain saa suuhunsa. puolivalmisteilla ja mikroruualla mennään kun en ehdi saada ees perunoita kattilaan. eilen yritin, sain 6 perunaa pestyä kunnes vauva taas huusi tissiä. no, söin sentään keitettyjä perunoita margariini kyytipoikana - kastike jäi ajanpuutteen takia tekemättä.

liikunta on jääny väliin kun ei ehdi ja toiseksi vauva eio viihdy sekuntiakaan vaunuissa. eli turha haaveilla rentouttavista vaunulenkeistä. unta sentään saa kohtuudella kun vauva nukkuu yöt hyvin.

Itse taas tykkään imetysajassa juuri siitä että se mahdollistaa tuota epäsäännöllisyyttä. eli ruoka kulkee kätevästi mukana ja lasta voi syöttää milloin ja missä vaan. Juuri silloin kun lapselle sattuu tulemaan nälkä.

Hankalammaksi menee kun pitää ruveta pitämään huolta säännöllisistä ruokailuajoista ja kuljettelemaan ruokia mukana jne.

Yhteistyössä