Imetys talvella, ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Miten olette hoitaneet vauvan imetyksen talvella, kun esikoista pitäisi kuitenkin viedä puistoon leikkimään? Meiltä on puistoon matkaa vajaa puoli tuntia ja siellä oltaisiin pari tuntia plus sitten matka kotiin vielä. Jos tästä vauvasta tulee samanlainen syöppö kuin ekasta, niin sitähän saisi olla imettämässä 1,5 h välein. Kesällä ei mitään ongelmaa oliskaan, mutta entäs talvella? Uskaltaisiko sitä imettää jonkun toppatakin suojissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Aika aikaisessa vaiheessa alat näitä miettiä, kun kesäkään ei ole vielä alkanut...

No mut jos vauva syntyy talvella niin eihän se auta et nyt on kesä tulossa... Asiaan. Mä en käyny missään niin ettei olis voimu sisälä imettää. Kun ei tuo kakkonen edes viihdy rattaissa/vaunuissa niin kauaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aika aikaisessa vaiheessa alat näitä miettiä, kun kesäkään ei ole vielä alkanut...

No mut jos vauva syntyy talvella niin eihän se auta et nyt on kesä tulossa... Asiaan. Mä en käyny missään niin ettei olis voimu sisälä imettää. Kun ei tuo kakkonen edes viihdy rattaissa/vaunuissa niin kauaa :(

Tarkoitin vaan, että kannattaako siitä nyt vielä alkaa huolta kantamaan? Tietysti jos on sellaista ihmistyyppiä, että huolehtii kaikki asiat puoli vuotta etukäteen, niin mikäs siinä sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Tarkoitin vaan, että kannattaako siitä nyt vielä alkaa huolta kantamaan? Tietysti jos on sellaista ihmistyyppiä, että huolehtii kaikki asiat puoli vuotta etukäteen, niin mikäs siinä sitten...

No sama kai se mietinkö mä sitä nyt vai sitten talven tullen. Nyt on vaan hyvää aikaa miettiä;-) Meillä ei ole lähellä (en tiedä onko koko kaupungissa) yhtään puistoa, jossa vois jossain sisällä imettää. Ja pakkohan ton isomman olis uloskin päästä. Enkä mä kaikesta huolehdi jos se sua helpottaa, mutta imetys nyt vaan oli mulle viimeksikin vähän ongelmallista saati sitten nyt tulevan kanssa kun on muitakin tekijöitä.