imetys+ raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
millaisia oireita on ollut jos olet imetyksen aikana tullut raskaaksi?miten huomasit?
voiko/kannattaako imetyksen aikana käyttää ovistestejä?

oletteko tunteneet imetyksen aikana kuukautiskierron,vaikkeivät menkat olisi alkaneet?

Mua kiinnostaisi kuulla kokemuksia raskaudenaikaisesta imetyksestä, eli onko kukaan imettänyt vauvaa odottaessaan jo seuraavaa? Kuinka pitkään olet voinut tai uskaltanut imettää? Onko ollut mitään ongelmia?miten esim. neuvolassa ovat asiaan suhtautuneet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua kiinnostaisi kuulla kokemuksia raskaudenaikaisesta imetyksestä, eli onko kukaan imettänyt vauvaa odottaessaan jo seuraavaa? Kuinka pitkään olet voinut tai uskaltanut imettää? Onko ollut mitään ongelmia?miten esim. neuvolassa ovat asiaan suhtautuneet?

Esikoinen oli vuoden kun aloin odottaa kuopusta. Imetin koko raskausajan ja tandemimetystä jatkoin pari vuotta. Nyt imetän kuopusta ja odotan kolmatta. Kuopus saa jatkaa rinnalla mikäli itse haluaa ja kaikki menee jatkossakin hyvin. Ongelmia ei ole ollut. Erityisen mukavaa on ollut se kun lapsi on saanut vieroittaa itsensä luonnolliseen tahtiinsa rinnalta. Meidän neuvolassa imetystietämys ei kaikilla ole ollut huipussaan, joten omalta neuvolantädiltä sain muutaman kerran kummallisia "tietoiskuja". Mutta ne loppuivat kyllä ajallaan kun täti sai asianmukaista tietoa takaisinpäin.

Yhteistyössä