Imetys pilasi rintani :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
hehehhe...sama täälllä. vaa miehille on ihan sama ne on hyvät kunhan tissit on :D

No ei kyllä ole, kuka nyt riippareista tykkäis?Ei ainakaan mun mies, eikä useimmat joita tunnen. On kyllä itsensä lohduttelua tuo.

Eikö sun mies enään pitäisi sun rinnoista jos(ja kun) ne alkaisi riippumaan? Olisko ero edessä?

Eihän tässä nyt siitä ollut kyse, että erota tarvisi. Vaan mieheni tykkää kauniista kiinteistä rinnoista ei riippuvista. Ja jos alkaa riippua voihan niitä korjata ja itse olisin ainakin siihen valmis. Ei kaikille miehille ole se ja sama miltä se vaimo näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi minkään, harmittaa. Mulla ei koskaan ole ollut suuret rinnat, mutta nyt kahden lapsen imetyksen jälkeen jäljellä on vaan roikkuvat rusinapussit. :( Harmittaa ihan tosi kovaa, noille kun ei oikein mitään voi tehdäkään ellei silikoneja halua.

Mulla ekan jälkeen palautu entiselleen, saapa nähdä miten käy tämän toisen jälkeen. Rupsahtiko sulla heti ekasta?

hehehhe...sama täälllä. vaa miehille on ihan sama ne on hyvät kunhan tissit on :D

No ei kyllä ole, kuka nyt riippareista tykkäis?Ei ainakaan mun mies, eikä useimmat joita tunnen. On kyllä itsensä lohduttelua tuo.

Eikö sun mies enään pitäisi sun rinnoista jos(ja kun) ne alkaisi riippumaan? Olisko ero edessä?

Eihän tässä nyt siitä ollut kyse, että erota tarvisi. Vaan mieheni tykkää kauniista kiinteistä rinnoista ei riippuvista. Ja jos alkaa riippua voihan niitä korjata ja itse olisin ainakin siihen valmis. Ei kaikille miehille ole se ja sama miltä se vaimo näyttää.

Että jos raskauden ja imetyksen jälkeen naisella vähän rinnat riippuu, niin silloin miehen mielestä koko nainen on pilalla, korjaukseen vaan! :D Kyllähän sitä nyt voi olla muuten vaikka miten timmissä kunnossa, mut ei niiden rintojen tarvitse just samat ollakaan kuin ennen lasta. Kaikkea ei vaan voi saada-ja uskokaa tai älkää, niin kyllä se mieskin ajan kuluessa rupsahtaa!

Ei mulla ekan jälkeen näin pahasti ne roikkuneet. Ja tosiaan isot eivät olleet aiemminkaan, mutta se kaikki kiinteys on hävinnyt. Tuntuu, että rinnat ovat jopa pienentyneet siitä mitä alunperin olivat.

Ja joo, olenko sitten turhamainen vai mitä, mutta jos joku mulle silikonit maksaisi niin voisin mennä ottamaan saman tien. En mitään pameloita. Ärsyttää vaan, kun tuntuu että nykyään kaikki paidatkin näyttää ihan typeriltä päällä kun tollasten riippareiden päälle ne vetää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja :

Että jos raskauden ja imetyksen jälkeen naisella vähän rinnat riippuu, niin silloin miehen mielestä koko nainen on pilalla, korjaukseen vaan! :D Kyllähän sitä nyt voi olla muuten vaikka miten timmissä kunnossa, mut ei niiden rintojen tarvitse just samat ollakaan kuin ennen lasta. Kaikkea ei vaan voi saada-ja uskokaa tai älkää, niin kyllä se mieskin ajan kuluessa rupsahtaa!

Tai vaihtoon...

Alkuperäinen kirjoittaja :

Tai vaihtoon...

Jeps. :D Kyllä on melkoinen mies, jolle ei vaimon vartalo tai rinnat kelpaa enää sen jälkeen kun nainen on yhteisen lapsen kantanut ja ruokkinut... :O Onneksi mulla on mies, joka arvostus mua kohtaan ei ole rinnoista kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
RASKAUSAIKA pilaa rinnat eikä imetys, typeriä murheita..

Ihmettelen todella joidenkin vastauksia. Ovatko rinnat täysin yhdentekevät naisella? Vaikka varmasti useampi laittaisi imetyksen tai raskauden etusijalle ja tissit tässä kohtaa toiselle, niin olisi älytöntä väittää ettei yhtään kiinnostaisi jos rinnat olisivat pilalla.

Tai sitten kaikki eivät välitä tissiensä ulkonäöstä ja ne jotka välittää lytätään pinnallisiksi bimboiksi.

Mulla oli ennen 75DD rinnat, imetyksen aikana E kuppi. Oli isot ja pyöreät rinnat. Imetyksen jälkeen ne pieneni D-kupiksi, ja ne alkoivat roikkua. Nyt olen raskaana ja täytettä on taas tullut =) Pelottaa mikä on lopputulos seuraavan imetyksen jälkeen.
Mies tykkää rinnoistani ja sanoo että ainoa joka ajattelee tissien olevan huonon näköiset olen minä itse.
Vielä kuukausi sitten ajattelin että menen kohotusleikkaukseen tämän lapsen jälkeen. Mutta nyt en enää olekaan varma. Äidiltäni leikattiin syövän takia viime maanantaina rinta pois ja tällä hetkellä olen onnellinen kahdesta, roikkuvasta, mutta terveestä rinnasta. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ss:

Ihmettelen todella joidenkin vastauksia. Ovatko rinnat täysin yhdentekevät naisella? Vaikka varmasti useampi laittaisi imetyksen tai raskauden etusijalle ja tissit tässä kohtaa toiselle, niin olisi älytöntä väittää ettei yhtään kiinnostaisi jos rinnat olisivat pilalla.

Tai sitten kaikki eivät välitä tissiensä ulkonäöstä ja ne jotka välittää lytätään pinnallisiksi bimboiksi.

ss osasi kirjoittaa sen mitä itsekin ajattelen. :)

Tosiaan mullakin imetys oli etusijalla, mutta ei se omalla kohdallani pois sulje sitä, että harmittaa kun nyt on riipparit jäljellä ja paidat eivät näytä enää hyvältä päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:

No kyllä ainakin mulla on sen verran muita murheita ollut tässä matkan varrella, ettei nyt ensimmäisenä tule mieleen ahdistua muotoaan muuttaneista rinnoista-olkoonkin, että molempien raskauksien jälkeen on hetki mennyt totutellessa muuttuneeseen kroppaan. Meille on lapset saatu lapsettomuushoitojen jälkeen ja mulle vaan on sen rinnalla että meillä lapset on, yks hailee miltä rinnat näyttää.

Mulla kolme lasta ja vielä imetän tätä kolmatta lasta! Imetin esikoista 3kk, toista 3kk, ja nyt kolmatta olen imettänyt 3kk, ja jatkan vielä jos maitoa riittää, niin kuukauden.
Minulla ei juurikaan ole rinnat kärsineet raskaudesta, eikä imettämisestä.
Olen kai onnellinen siitä... Ei arpia, ei roikkuvia, ei mitään muutosta. Isot rinnat minulla ei ole koskaan ollut, jotakuinkin b kuppi, ja raskaus sekä imetys aikana on suurimmillaan olleet d kuppi. Kaikilla ei sitä suurta muutosta vissiin tulekaan... Ja vaikka tulisi, niin no hätä.
Kyllä mieheni kehuu rintoja yhtälailla kuin ennenkin. Ja eiköhän ne aikaa myöten muuta muotoansa, vaikket olisi imettänytkään????

Älä ap välitä, on meitä muitakin joita rintojen rupsahtaminen harmittaa. Mua ainakin, ei voi mitään. Kauanko olet ollu imettämättä? Jos lohduttaa niin jonkunverran tissit kyllä palautuu kun muutama kuukausi on kulunut imetyksen päättymisestä.

Yhteistyössä