Imetys pilasi rintani :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ei voi minkään, harmittaa. Mulla ei koskaan ole ollut suuret rinnat, mutta nyt kahden lapsen imetyksen jälkeen jäljellä on vaan roikkuvat rusinapussit. :( Harmittaa ihan tosi kovaa, noille kun ei oikein mitään voi tehdäkään ellei silikoneja halua.

Taitaa olla se raskausaika joka enemmänkin "pilaa" rintoja.
Ja mikset olisi ylpeä, niillä mäyräkoiran korvilla(älä nyt suutu ;) ) on ruokittu kaksi lasta heille juurikin optimaalisella ruualla.

Älä suotta sure. Sä olet kuitenkin terve, eikös vaan? Ja sun lapset on terveitä? Rinnat on suurimmalta osin rasvakudosta, joten JOS olet kovin hoikka, niin pieni pyöristyminen ei tee ollenkaan pahaa ja rinnatkin pyöristyvät samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
hehehhe...sama täälllä. vaa miehille on ihan sama ne on hyvät kunhan tissit on :D

Ei ne kaikille miehille kelpaisi. En minäkään pidä riippuvista rinnoista, vaan sellaiset ne kuitenkin on. Jos olisi tarpeeksi rahaa, niin menisi pienentämään nämä ja silloin ne ei enää riippuisi.

Mä laihduin ekan jälkeen imetyksen myötä liikaa ja se vei rinnat. Kakkosen jälkeen en antanut itseni laihtua liikaa (en ole ylipainoinenkaan : 53kg ja 163 cm) ja imetin yli 1,5 v ja rintani ovat paremmat kuin koskaan.

hehehhe...sama täälllä. vaa miehille on ihan sama ne on hyvät kunhan tissit on :D

No ei kyllä ole, kuka nyt riippareista tykkäis?Ei ainakaan mun mies, eikä useimmat joita tunnen. On kyllä itsensä lohduttelua tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:

Ei ne kaikille miehille kelpaisi. En minäkään pidä riippuvista rinnoista, vaan sellaiset ne kuitenkin on. Jos olisi tarpeeksi rahaa, niin menisi pienentämään nämä ja silloin ne ei enää riippuisi.

no voi hyvänen aika.. mun mies jaksaa ainaki aina kehua ja on tyytyväinen vaikk roikkuukin.

Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
voi taivas, pienet on murheet sullakin!!!!!

joitaki surettaa...ei sille mitään voi... kyllähän se vaikuttaa rintoihin totta kai ja ajan myötä siihen kyllä tottuu ku oppii hyväksymään muuttuneen vartalonsa...
että äläs heidi heti noin töykeä ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:

No ei kyllä ole, kuka nyt riippareista tykkäis?Ei ainakaan mun mies, eikä useimmat joita tunnen. On kyllä itsensä lohduttelua tuo.

Eikö sun mies enään pitäisi sun rinnoista jos(ja kun) ne alkaisi riippumaan? Olisko ero edessä?

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:

Toisten miehet saattaa arvostaa sitä että raskaus vie naiselta muotoja ja imetys..Toisten miehet on taas liian typeriä ymmärtämään mitä lapsen saanti maksaa naisen kropalle!!

Juu, kolmas imetys lopuillaan kai kohta (toivon mukaan lähimmän puolen vuoden aikana :whistle: ) ja neljäs tulossa, joten oletan , että tissejä ei enää sen jälkeen OLE :kieh: Mutta ei voi mitään, miestä ei haittaa, joten miks minua haittais?

No, on mun vartalossa tapahtunut muitakin muutoksia raskauksien myötä, muut olen kuitenkin hyväksynyt.

Nuo rinnat vaan ihan oikeasti harmittaa, minkäs sille voi. En mä tajua sitäkään ajatusta, että kaikkeen pitäisi vaan automaattisesti olla tyytyväinen (tarkoitan noita kommentteja että mitäs sitten lapsia teit). Koska kyllähän ne mäyräkoiran korvat nyt oikeesti aika rumat on, ei voi minkään. :)

mieheni jaksaa aina kehua riippuvia tissejäni.. ja ylpeä niistä olenkin. aluksi imetyksen loputtua tosin masensi mutta mieheni sanoi että on niitä muitakin murheita ja kehuu.

no voi hyvänen aika.. mun mies jaksaa ainaki aina kehua ja on tyytyväinen vaikk roikkuukin.

Etkö sää oo vielä oppinu että mies valehtelee jos kehuu naisensa rintoja jos ne ovat riiput, pienet tms. Eihän sellasta miestä voi olla mille kelpais nekin aivan tavismallit.
Ja siis itse en ole tuota mieltä että muka ei oikeasti vois tykätä.

Sama homma, mun mies kehuu myös sekä rintoja että kroppaa, vaikka kaksi lasta onkin jälkensä jättänyt-sanoo, että olen just täydellinen omana itsenäni. Ja saahan se herranjestas näkyäkin että oma vartalo on lapsen kantanut ja ruokkinut, itse olen ainakin siitä ylpeä!

Yhteistyössä