H
hunajakana
Vieras
Hei,
Löytyisikö täältä hyviä vinkkejä kaupungilla imetykseen? Eli missä Helsingin keskustan kahviloissa yms julkisissa tiloissa olisi hyvä, rauhallinen paikka imetykseen ja jonne pääsisi helposti vaunujen kanssa? Tietysti myös vauvanhoitohuone tai hyvinvarusteltu, tilava naistenvessa olisi oikein toivottavia ominaisuuksia... Kahvilat olisivat siitä käteviä, että siellä voisi tankata sekä äiti että poika.
Löytyisikö täältä hyviä vinkkejä kaupungilla imetykseen? Eli missä Helsingin keskustan kahviloissa yms julkisissa tiloissa olisi hyvä, rauhallinen paikka imetykseen ja jonne pääsisi helposti vaunujen kanssa? Tietysti myös vauvanhoitohuone tai hyvinvarusteltu, tilava naistenvessa olisi oikein toivottavia ominaisuuksia... Kahvilat olisivat siitä käteviä, että siellä voisi tankata sekä äiti että poika.