Imetys jatkuu edelleen, lapsi 1 v ja haaveilen raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumeilija

Vieras
Onko ketään , joka olisi tullut raskaaksi imetyksen aikana ? Olen aloittanut työt, joten imetys selvästi vähentynyt, mutta imetän edelleen ennen unia ja yöllä pari kertaa. Ostin juuri ovulaatiotestin, jotta voin seurata ovulaatiota. Onko mitään vinkkejä mihinkään ? Epämääräinen kysymys, mutta tiedän, että osa tulee raskaaksi imettäessä, osa ei. Vauvakuume on valtava.

mulla on muutama kaveri tullut raskaaksi imetyksen aikana. minä en. mutta kun imetyksen lopetin tytön ollessa 1v4kk, tärppäsi heti seuraavasta kierrosta :heart: mulla tosin ylipainokin voi vaikuttaa asiaa, just ennen plussaa tiputin noin 5% painosta.

ja yhessä kierrossa käytin ovulaatiotikkuja imettäessä eikä ovulaatiota näkynyt vaikka sen olin tuntevinani. oli tarkoitus sitten tikuttaa taas seuraavassa kierrossa kun lopetin imetyksen muttei tarvinnutkaan.

niin ja kuukautiset alkoi 7,5kk synnytyksestä, kumi heitettiin pois siitä parin kuukauden päästä ja kuumeilua kesti reippaat 8kk.

Mä tulin raskaaksi, kun imetin esikoista. Hän oli silloin noin alle 8 kk.
Mulla tosin oli jo kuukautiset, joten oli helppo "ajoittaa" yritys oikealle kohdalleen ;)
Lopettelin siinä imetyksen sitten muutaman kuukauden kuluttua.

Minä imetin 1,5v tyttöäni kun tulin raskaaksi ja ihan ekasta yrityskierrosta :wave: . Mitään tikkuja en ole koskaan ostanut, mutta sen verran selvät tuntemukset on milloin ovis että en niitä tikkuja ole tarvinnutkaan. Onnea yritykseen!

Imetin tyttöä kun tulin raskaaksi. Tyttö tais olla 8kk silloin. Jatkoin imetystä ja lopetin kun tyttö oli 1v 2kk ja raskausviikkoja 27 tjsp. Piti lopettaa, ettei tyttö olisi haikaillut rintaa kaksosten synnyttyä.

Yhteistyössä