imetys ja kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LauNel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LauNel

Jäsen
01.08.2010
174
0
16
osaimetän tällä hetkellä, lähes kaikki päivän ateriat annan nan1, maistiaisiks eri soseita. illalla, yöllä ja päiväuni aikaan ja joskus harvoin lohtutissiä annan ja mietin koska alkaa menkat? sittenkö kun lopetan kokonaan imetyksen?

Tohon nyt ei voi kukaan vastata mitään. Mulla alkoi menkat 3-4 kk synnytyksestä, vaikka täysimetin 6 kk asti. Kaverilla taas alkoi menkat vasta 2-3 kuukautta sen jälkeen kun lopetti kokonaan reilun vuoden imetyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksilöllistä:
Tohon nyt ei voi kukaan vastata mitään. Mulla alkoi menkat 3-4 kk synnytyksestä, vaikka täysimetin 6 kk asti. Kaverilla taas alkoi menkat vasta 2-3 kuukautta sen jälkeen kun lopetti kokonaan reilun vuoden imetyksen jälkeen.

Juuri näinhän se menee.

Kaveri täysimetti 10 kk, menkat alkoi muutaman viikon jälkivuodon loppumisesta. Mä imetin (oli maidontuotantoa) 9 kk, menkat alkoi 8,5 kk synnytyksestä. :xmas:

Mulla alkoi ekasta menkat pari kuukautta synnytyksen jälkeen, vaikka täysimetin puolivuotiaaksi. Toisesta menkat alkoi viiden kuukauden kuluttua ja täysimetystä 6 kuukautta. Ei siis ole yhteydessä tuo imetys ja kuukautiset keskenään.

Yhteistyössä