imetys ja apteekin kuitulisä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
eli mulla ois tommonen viikon ikänen vauveli, jota täysimetän. mun pitäs apteekistä käydä ostaan jotain millä saan vatsan toimimaan. onkos kellään tietoa nyt ensihätään, ku mun mies käy ostaan sen töistä tullessaan, että mikä ois hyvä tuote ja vielä sellainen mitä sais käyttää, kun imettää?kiitosta jo etukäteen, jos joku viittii auttaa :flower: :flower:

Mä ite ostin kauasta jugurttia missä oli lisätty kuitua a-jugurtilla on ainakin sellainen.Sitten gefiluksen mehua mihin lisätty kuitua.Näillä sain oman vatsani toimiin synnytyksrn jälkeen.
Tätä,et kysäissyt,mut vinkki kuitenkin =)

Siis jos sinun vatsasi pitäisi saada toimimaan, niin muistahan ensihtään juoda runsaasti! Miehesihän voi apteekista kysellä imettäjälle sopivia tuotteita, tosin uskoisin, että suurinta osaa niistä voi käyttää ihan turvallisesti.
Jos pääset esim yliopiston apteekin nettisivuille, niin siellävoi tutustua erivaihtoehtoihin. Lavolac-tyyppiset nesteen tulivat mieleen. Kuitulisätkin ok, mutta niiden kanssa pitää juoda entistä innokkaammin, muuten ne voivat jopa vaikeuttaa ummetusta.

Mitä en suosittele on pellavansiemenet. Kokeilin itse imetysaikana, ja maidontulo loppui melkein siihen paikkaan, alkoi toki uudestaan kun vaan joi paljon eikä enää ottanut pellavansiemeniä. Syö kuitupitoista ruokaa, vauvoille ainakina annetaan sitä mallasuutetta, en tiedä toimiiko aikuisille. Luumut toimii ainakin. :D <br><br>