mamma
voinko mä mennä ravintolaan ja juoda 2-3 annosta jos mä imetän lasta ja kuinka paljon aika pitäis mennä kunnes alkoholi poistu maidosta ja kuinka monta kerta pitäis pumpata maitoa pois
Juuuust... Ei kyse ole mistään kannustamisesta. Vaan siitä, että ei tarvitse olla ylihysteerinen-Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:Kannattaa vetää se kuuppa himmeeksi siitä olusesta.
Täällä mammat suorastaan kannustaa siihen.
Mitä enemmän se parempi ja suoraan ravintelista sitten änkeät sen hinkkisi sen mukulan suuhun, EI SIITÄ VOI IMEYTYÄ ALKOHOLIA!!!
Ei, kun imettää voi vaikka et tolsillasi pysy.On se alkoholi NIIN hywää, ettei oman lapsen terveyden uhalla voi ilman olla.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei, alkoholin poistumiseen menee se pari vuotta.
Mistä näitä sikiää...
VOIT IHAN HYVIN IMETTÄÄ AAMULLA, JOS OLOSI ON HYVÄ JA PYSTYT KÄSITTELEMÄÄN LASTA. Tämä ei ole mitään kannustusta, vaan tosiasia. Miksi turhaan pitää vauvaa korvikkeella, kun ihan yhtä hyvin voi imettää??!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä jos mä en imettä lasta sitten päivän?Riitäkö se?Tai siis poistuko alkoholi silloin????
Äläpäs sinä jauha kakkelia!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, kun imettää voi vaikka et tolsillasi pysy.On se alkoholi NIIN hywää, ettei oman lapsen terveyden uhalla voi ilman olla.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei, alkoholin poistumiseen menee se pari vuotta.
Mistä näitä sikiää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, kun imettää voi vaikka et tolsillasi pysy.On se alkoholi NIIN hywää, ettei oman lapsen terveyden uhalla voi ilman olla.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei, alkoholin poistumiseen menee se pari vuotta.
Mistä näitä sikiää...
Ei tarvi odottaa päivää tai paria!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut voinko mä olla varmaa että se poistu päivässä tai parissa kun mä ajatelin pumpata paljon maitoa ennen kun meen ulos ja sitten mun äiti joka on vauvan kans hän antaa hänelle mun rintamaitoa pakastimesta, mut mä en ollut ulkona niin kauan että vaan pakko päästä jonnekin, mut mä en tietysti sen takia halua lopetta imetystä vaan haluan odotta päivän tai parin ja pumpata maitoa pois,mut jos silttiki rintamaidossa jää myrkkyä en mä mihinkään menee,voi olla teill on kokemuksia kiva jos pystytte vastata
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut voinko mä olla varmaa että se poistu päivässä tai parissa kun mä ajatelin pumpata paljon maitoa ennen kun meen ulos ja sitten mun äiti joka on vauvan kans hän antaa hänelle mun rintamaitoa pakastimesta, mut mä en ollut ulkona niin kauan että vaan pakko päästä jonnekin, mut mä en tietysti sen takia halua lopetta imetystä vaan haluan odotta päivän tai parin ja pumpata maitoa pois,mut jos silttiki rintamaidossa jää myrkkyä en mä mihinkään menee,voi olla teill on kokemuksia kiva jos pystytte vastata
kertokaa mulle miksei lapsi saa alkoholia äidinmaidosta? Eikös sitä kautta siirry kaikki muukin vauvalle esim.liikaa syöty sipuli yms mahavaivoina..Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Siis lapsihan ei sitä alkoholia maidosta saa, eli sen puoleen voi imettää vaikka heti. Ainoa mikä asettaa tilanteen kyseenalaiseksi on alkoholin vaikutus sinuun ja lapsenhoitokykyysi. Siksi lasta imettävän (ja muutenkin hoitavan) tulisi olla aina selvä.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:kertokaa mulle miksei lapsi saa alkoholia äidinmaidosta? Eikös sitä kautta siirry kaikki muukin vauvalle esim.liikaa syöty sipuli yms mahavaivoina..Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Siis lapsihan ei sitä alkoholia maidosta saa, eli sen puoleen voi imettää vaikka heti. Ainoa mikä asettaa tilanteen kyseenalaiseksi on alkoholin vaikutus sinuun ja lapsenhoitokykyysi. Siksi lasta imettävän (ja muutenkin hoitavan) tulisi olla aina selvä.
Sanoitko just mua idiootiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, kun imettää voi vaikka et tolsillasi pysy.On se alkoholi NIIN hywää, ettei oman lapsen terveyden uhalla voi ilman olla.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei, alkoholin poistumiseen menee se pari vuotta.
Mistä näitä sikiää...
Voi HERRAJUMALA. Miksi teidän idioottien pitää jankata väärää tietoa ihmisille jotka asiallisesti kysyy jotain?! Jos haluaa juoda kolme annosta alkoholia ystävien seurassa ,niin tuskin tarkoittaa sitä että ei tolpillaan pysy?! Ja ei kuule vaaranna lapsen terveyttä myöskään. Enemmän luulisin sinun lapsesi kehityksen olevan vaarassa, kun tuommosen asennevammaisen tiukkiksen on saanut äidikseen. Anteeksi vaan..
Menee hermot tommosten jankkaajien kanssa!
olet sä sitten i......tiAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanoitko just mua idiootiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, kun imettää voi vaikka et tolsillasi pysy.On se alkoholi NIIN hywää, ettei oman lapsen terveyden uhalla voi ilman olla.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu ei, alkoholin poistumiseen menee se pari vuotta.
Mistä näitä sikiää...
Voi HERRAJUMALA. Miksi teidän idioottien pitää jankata väärää tietoa ihmisille jotka asiallisesti kysyy jotain?! Jos haluaa juoda kolme annosta alkoholia ystävien seurassa ,niin tuskin tarkoittaa sitä että ei tolpillaan pysy?! Ja ei kuule vaaranna lapsen terveyttä myöskään. Enemmän luulisin sinun lapsesi kehityksen olevan vaarassa, kun tuommosen asennevammaisen tiukkiksen on saanut äidikseen. Anteeksi vaan..
Menee hermot tommosten jankkaajien kanssa!
Sitä kruunuaan jos kiillottaa liikaa, voi se kulua puhki :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja myy:mutta, ehkä jättäisin ottamatta silti. Tai olen jättänytkin. hyvin olen jaksanut odottaa sen ajan mitä imetin. sitten ei tarvinnut järjestelyjä eikä miettiä mitään ylimääräisiä.