Imetys ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammeliinix3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammeliinix3

Vieras
Minulle tarjoutui tilaisuus päästä naapuri kaupunkiin kuuntelemaan Lauri Tähkää :) ja jos ilma suosii ulkojuhlaa niin tietty siideri eli pari maistus. Kotona vauveli johta tahtoisin imettää. eli jos juon nämä kaksi ennen 12 niin millois aamulla voin taas imettää? Vai jättäskö ottamatta? Viime alkohlillisesta hörpystä taitaa olla ainakin 3v ellei jopa 6 ;)

imettää voit vaikka heti kahden siiderin jälkeen sen puolesta, ettei siinä maidossa sitä alkoholia juuri ole, kysymys on vaan siitä miten itse pystyt huolehtimaan vauvasta eli ettet kännissä kanniskele pientä :)

^ihanko tosissanne olette ettei pari siideriä mene maitoon :o Mä en oo koskaan uskaltanu hörppyä enempää alkoholillista ottaa kun olen imettänyt. Mies on kotona ettei oo vaaraa et kännissä hoitelisisin vauvaa :)

kyl mullekki on sanottu ettei pari siideriä/kaljaa estä imettämistä. ainoa vaan et jos ne 2 vähän nousee itellä päähän niin vauvalle saattaa tulla turvaton olo kun äitil on erilaiset otteet jne.. mutta tossa tapauksessa voit ihan huoletta antaa vauvalle aamulla tisua =)

Kiitoksia :) Minulla vanhentunutta "tietoa" tai vaan oma päähän pinttymä et alkoon en koske kun imetän. Mut nyt voin kaikessa rauhassa nauttia pari sidukkaa ja rentoutua Laurin tahtiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
^ihanko tosissanne olette ettei pari siideriä mene maitoon :o Mä en oo koskaan uskaltanu hörppyä enempää alkoholillista ottaa kun olen imettänyt. Mies on kotona ettei oo vaaraa et kännissä hoitelisisin vauvaa :)

Olen ihan samaa mieltä. Minä lypsäisin ennen kuin lähtee niin on sitten vauvalla äidinmaitoa. Ja anoppi sanoi minulle että jos haluaa yhden tai kaksi siideriä juoda niin lypsää yhden kerran maidon pois koska maidossa on myös silloin alkoholia jos juo.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen ihan samaa mieltä. Minä lypsäisin ennen kuin lähtee niin on sitten vauvalla äidinmaitoa. Ja anoppi sanoi minulle että jos haluaa yhden tai kaksi siideriä juoda niin lypsää yhden kerran maidon pois koska maidossa on myös silloin alkoholia jos juo.

EI tarvitse lypsää pois, alkoholi poistuu rintamaidosta samaa tahtia kuin verestäkin. EI alkoholi varastoidu rintamaitoon.

Yhteistyössä