imetyksestä??

• Viestiketjun aloittaja tyhmätyhmätyhmä
  • Ensimmäinen viesti
tyhmätyhmätyhmä
onko joku polttanut ku on imettäny??? mä oon polttanu ennen raskautta ja nyt ku vauva on syntyny iski JÄRKYTTÄVÄ tupakan himo.. sorruin jo pari polttamaan :( miten vaikuttaa vauvaan jos poltan?? vaikka vaan muutaman alle 5 tupakkia.. :( äääh peehgana ku on joskus alottanu :mad:

minskumansku
Mä olen niin hirveä tupakanvastustaja, että mun on turha edes vastata...
Luin jostain, että ei sais nukkuakaan vauvan kans lähekkäin, jos tupakoi - lisää kätkytkuoleman riskiä... Tiedä häntä. Meilläki isäntä vetelee kessua. yök.
Lopeta heti alkuunsa, inhoan äitejä ja isiä, jotka työntää lastenvaunuja ja polttaa.

minskumansku
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No mulle sanottin neuvolassa, et silti se äidinmaito on parempaa kuin korvike. Pari tuntia olis hyvä pitää väliä.
Tai vaikka parikymmentä vuotta - kunnes on lapsi maailmalla. Miettikää minkä esimerkin annatte?

m
kysymys ei kyllä ollu, lopetanko vai jatkanko polttamista..
antaisitte niiden vastata joilla on jotain muuta sanottavaa.. :/
kaikki polttajat tietää varmaan itseki onko se terveellistä vai ei.

Ei ollutkaan, mut jos sulla on vauva, niin mieti nyt kumpi on tärkeämpää. Se kessupötkylä vai se uus ihana ihminen. Varmaan olen pönttö, mut ei voi oikeesti olla noin vaikeaa. Törkeää on se mitä kaikki kessuttelijat lapsilleen tekee. Mun isä on myös polttanu ja miehet. Syyllistän ihan sadalla tosta hommasta. Jumalauta, jollei tommosesta voi lapsen takia luopua!

Mä olen fanaattinen tupakoinnin vastustaja ja imetyksen puolestapuhuja ja mä olen kyllä sitä mieltä, että jos se syöpäkääryle on sulle niin tärkeä, että et voi lopettaa OMAN LAPSESI vuoksi, niin lopeta edes imettäminen. Korvikekin on parempaa kuin myrkkymaito!

Ja kyllä: mä nostan itseni pienoiselle jalustalle tässä, mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että yksikään tupakoitsija ei voi olla 100% hyvä vanhempi lapselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä olen fanaattinen tupakoinnin vastustaja ja imetyksen puolestapuhuja ja mä olen kyllä sitä mieltä, että jos se syöpäkääryle on sulle niin tärkeä, että et voi lopettaa OMAN LAPSESI vuoksi, niin lopeta edes imettäminen. Korvikekin on parempaa kuin myrkkymaito!

Ja kyllä: mä nostan itseni pienoiselle jalustalle tässä, mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että yksikään tupakoitsija ei voi olla 100% hyvä vanhempi lapselleen.
Jes! Kerrankin joku samanlainen! :)

Yhteistyössä