A
"Anna"
Vieras
Imetättekö yleensä yhdellä syöntikerralla molemmista rinnoista vai vain toisesta? Mulla ei ole mitään hajua miten "kuuluu" imettää. Poika on nyt 6 viikkoa ja tähän asti syönyt todella usein ja silloin olen syöttänyt rinnan kerrallaan, kun kuitenkin on kohta tiennyt että toinenkin tyhjenee (jos edes ehtii täyttyä välillä
). Nyt kuitenkin on parina päivänä pidentänyt syöntivälejään ja mä huomaan olevani ihan hukassa
Eli syöntiväli on 2-4h ja olenkin syöttänyt molemmat rinnat. Jos en näin tee, tulee toiselle rinnalle pahimmillaan 8h syöntitauko ja se mitä luultavimmin räjähtää
Ensimmäistä syötän niin kauan, että vauva alkaa "leikkiä" ja sitten toisen rinnan perään. Vauva on kuitenkin alkanut pulautella, eli saako nyt sitten kuitenkin liikaa maitoa kerralla? Vai voiko tuo pulauttelu johtua torstaina saadusta rota-rokotteesta.
Muuten ihan ihanaa, että rytmi tuntuu löytyneen, mutta vielä kun ratkaisis tämän syömispulman. Kertokaa ihanat immeiset kokemuksista ja miten te teette?
Muuten ihan ihanaa, että rytmi tuntuu löytyneen, mutta vielä kun ratkaisis tämän syömispulman. Kertokaa ihanat immeiset kokemuksista ja miten te teette?