Imetyksessä oli parin päivän tauko palutuuko maidon tulo?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Maitoa tulee edelleen , mutta huomaan, että vähemmän koska, vauvalla menee hermo syödessä rintaa.
Annan korviketta lisäksi, ja sitäkin uppoaa aika paljon, imetyksen jälkeen.

Harmittaa, olisin halunnut imettää ainakin 6kk ikään tai yli.

Minkälaisia kokemuksia muilla on.
 
vierailija
Tehosta vaan imetystä, eli imetät/pumppat useasti ja vasta sen päälle korviketta. Mulle sanottiin että yli kuukaudenkin jälkeen maidontulon saa palautettua. Itse olin viikon sairaalassa teholla niin imetys jäi siksi aikaa. Pumppailulla aloitin osastolla ja kotiin päästessä imetin usein. Parissa viikossa saatiin korvike pois.
 
vierailija
Kiitos vastauksesta:) jotenkin syyllistää itseään koko ajan kun imetyksen kanssa on ollut ongelmia.
Yhden kaverin kans juttelin asiasta, ja tuli puheeksi, että mun ekat kuukautiset tuli nyt synnytyksen jälkeen, niin hän sanoi että et ole sitten imettänytkään tarpeeksi. Tuli niin epäonnistunut olo.


 
vierailija
Kiitos vastauksesta jotenkin syyllistää itseään koko ajan kun imetyksen kanssa on ollut ongelmia.
Yhden kaverin kans juttelin asiasta, ja tuli puheeksi, että mun ekat kuukautiset tuli nyt synnytyksen jälkeen, niin hän sanoi että et ole sitten imettänytkään tarpeeksi. Tuli niin epäonnistunut olo.
Mä imetin ekaa, tokaa ja kolmatta vähintään 3h välein silti menkat alkoi 5 viikkoa synnytyksestä ja tuli ihan säännöllisenä siitä lähtien (tulin jopa raskaaksikin..) Nelosen ja vitosen kanssa sain olla 6kk ilman menkkoja ja silloinkin imetysväli oli ihan Max 4h yöllä. Ikävä kommentti kaverilta, Älä syyllistä siitä itseäsi!!
 

Yhteistyössä