Imetyksen lopetus?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jojo
Mä aloin ensin laittaa tavallista maitoa ruoan joukkoon vähäsen, sitten ihan muutamia lusikallisia jne. Jossakin vaiheessa neuvolasta käskettiin alkaa tehdä vauvan puuro maitoon, jolloin otin käyttöön korvikkeen puuromaitona, kun en viitsinyt alkaa lypsää.

Korvikkeen joukkoon olen sitten laittanut vaikka neljänneksen, sitten puolet ja kolme neljännestä lehmänmaitoa, nyt mennään kokonaan lehmänmaidolla. Mutta jos vatsa kestää, ei noin hidas tarvitse olla. Meillä tuli ilmavaivoja, joten hidastelin tahallani.
 
Taisin tehdä niin, että laitoin maitoa perunan sekaan. Ja sitä ennen varmaan jotain viiliä tai sen jälkeen, en mä muista mitenpäin. Siitä sitten pikkuhiljaa alettiin ihan juomaan sitä, kun näki, että maha kesti.
 
Minä vaihdon veden ruokajuomana vastike+maitoseokseen (olisko puolet/puolet) ja viikon jälkeen jätin vastikkeen pois. Sitä ennen olin antanut ruoan sekaan mm. raejuustoa ja välillä jotain luonnonjogurttia marjojen kanssa. Poika oli joku 11 kk. Ja siis viikko siinä suurinpiirtein meni, nyt juo maitoa ruokajuomana.
 

Yhteistyössä