imetyksen lopetus

pähkinäinen

Jäsen
10.05.2010
949
1
16
Nyt on varmaan pakko lopettaa iltaimetys, tyttö on alkanut puremaan, eikä päästä irti :( 1v4kk, että sinällään ihan hyvä juttu lopetellakin jo, mutta mitenkäs tästä selvitään.
Tosiaan kun nukahtaakjin vielä tissille :ashamed: haukkukaa pois, tyhmästi tehty,mutta apuja siis. asiallisestikin vielä kiitos.

onko hölmöä opettaa vielä tutille tässä vaiheessa? tähän asti ei sitä ole tyttö kyllä ollenkaan huolinut, mutta en muutakaan keksi kun koittaa sitä tunkea. pulloa ei huoli.
Kun nukahtaa, jatkaa siis tissin lupsutusta huvituttina ja pitää hampailla niin kovasti kiinni et siinä on aika nalkissa. Illat meneekin sitten tyttö sylissä ja varovasti koitan irrotella itteeni, välillä nousee kyyneleet silmiin kun oikeen napsauttaa hampaat yhteen nännin päässä.

vinkit kehiin!!
hirveesti ei huvita huudattaakaan, kun sitten ei nuku tuo isompikaan. muutenkin kun alkaa huutamaan väsyneenä, niin se päättyy vasta kun hän alkaa haukkomaan henkeä ja oksentaa, menee siis ihan överiksi.

Minä vieroitun tisusta niin , että olin pari pv kotoa pois. Kotiuduttuani päivän roikkui mun paidan helmassa , mutta se jäi. Ei halunnut tuttia eikä tuttipulloa. Hyvin meni ! Tyttö oli lähes 1.5 vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Minä vieroitun tisusta niin , että olin pari pv kotoa pois. Kotiuduttuani päivän roikkui mun paidan helmassa , mutta se jäi. Ei halunnut tuttia eikä tuttipulloa. Hyvin meni ! Tyttö oli lähes 1.5 vuotias.

Miten iltanukutukset olivat sujuneet?

meillä oli tuollainen tissitakiainen, tosin sain lopetettua kun poika 1v2viikkoa. Nukahti aina tissille, joten opetin nukahtamaan ensin syliin, ja sitten kun nukahti syliin ilman tissiä, niin viereen/omaan sänkyyn. Kärsivällisyyttä, kyllä se siitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja miia:
meillä oli tuollainen tissitakiainen, tosin sain lopetettua kun poika 1v2viikkoa. Nukahti aina tissille, joten opetin nukahtamaan ensin syliin, ja sitten kun nukahti syliin ilman tissiä, niin viereen/omaan sänkyyn. Kärsivällisyyttä, kyllä se siitä :)

Miten sait nukahtamaan syliin ilman tissiä? meillä alkaa mahdoton huuto eikä tyttö pysy paikallaan ollenkaan, vaan alkaa etsimään tissiä paidan alta. ja lopulta hällä menee hermot kokonaan.

en oikein voi mihinkään pariksi päiväksi lähteäkään.

mummon kanssa tyttö kyllä nukahtaa, mutta mummo huijaa tutilla,eikä tuoksu maidolle. minulta ei tuttia huoli kunnolla, mutta mietin et pitäskö koittaa siinä vaiheessa tunkee tutti, jos sais itsensä irti ennen syvää unta. mut milläs siitä tutista sit päästään..

mulla ihan samanlainen tapaus ja samanikäinen ja me lopetettiin imetys 4 vrk sit ja se kävi tosi kivuttomasti kuitenkin vaikka pelkäsin pahinta.

Aluks pidin päiväimetykset minimissä ja siitä sit pikkuhiljaa iltaimetys pois ja nyt jätettiin kokonaan. Aluks paineli tissejä ja kaiveli paitaa mut unohtu loppujen lopuks.

Yhteistyössä