T
Taso
Vieras
Tilanne siis se, että laitoin hakupaperit kouluun ja jos hyvin/huonosti käy niin koulu alkaisi elokuussa ja tästä syystä olisi imetystä ainakin vähennettävä. Olen tehnyt nyt niin, että 10kk ikäinen saa rintaa aamulla (koska yritän saada vielä hetkeksi nukahtamaan) ja päivällä ei saa ollenkaan, vasta yöunille mennessä. Mutta minua huolettaa ettei lapsi saa päivän aikana tarpeeksi ravintoa, koska nokkamukista ei juo itse ollenkaan ja sormiruoka on ainoa kiinteä jota suostuu syömään ja eihän ne kauheita määriä ole mitä sinne vatsaan eksyy. Korviketta/rintamaitoa menee max 1dl päivän aikana ja sekin on mukista hörpyttämällä. Lapsi ei kyllä ole pahemmin protestoinut sitä, että rintaa ei enää päivällä saa ja ei muutenkaan tavallista kiukkuisempi ole. Joten ei kai se nälkä sitten kuitenkaan vaivaa?
Illalla, kun annan sitten rintaa niin toinen oikein innosta hihkuu, kun äiti rintaansa kaivaa esiin ja silloin syö aivan hirvittävän määrän ja sitten kohta puklataankin sänky märäksi ja itketään, kun mahaan sattuu. Tämä osittain suihkutissieni vika myös.. Mutta tänään annoinkin rintaa illalla 6 aikaan ensimmäisen kerran ja seuravaksi sitten yöunille mentäessä ja jäi tuo puklaus ja kitinä vaihe kokonaan pois. Vaikka taisi 6 aikaan syödä liikaa, kun näytti pikkuinen olevan ihan pökerryksissä ja täysi imetyksen jälkeen.
Eli siis, onko huoleni aiheellinen ettei lapsi saa tarpeeksi ravintoa päivän aikana ja neuvoja miten saada menemään maitoa muustakin kuin äidin rinnasta
Illalla, kun annan sitten rintaa niin toinen oikein innosta hihkuu, kun äiti rintaansa kaivaa esiin ja silloin syö aivan hirvittävän määrän ja sitten kohta puklataankin sänky märäksi ja itketään, kun mahaan sattuu. Tämä osittain suihkutissieni vika myös.. Mutta tänään annoinkin rintaa illalla 6 aikaan ensimmäisen kerran ja seuravaksi sitten yöunille mentäessä ja jäi tuo puklaus ja kitinä vaihe kokonaan pois. Vaikka taisi 6 aikaan syödä liikaa, kun näytti pikkuinen olevan ihan pökerryksissä ja täysi imetyksen jälkeen.
Eli siis, onko huoleni aiheellinen ettei lapsi saa tarpeeksi ravintoa päivän aikana ja neuvoja miten saada menemään maitoa muustakin kuin äidin rinnasta