Imetyksen kesto ja välit, vauva alle viikon ikäinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissitär :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tissitär :D

Vieras
Eli mitenkäs teillä menee nämä?

Mietin vain kun laitoksella puhuttiin kolmen tunnin imetyksien väleistä ja jos venyy sinne neljää viiteen tuntiin niin sitten herätellä syömään...

Meillä kuitenki tuo vauva on tissillä joskus jopa tunnin välein...
Kolmea tuntia ei musta mene etteikö se sitä ennen tissiä haluais...

Syökö alle viikon ikäset tosiaan noin tiheesti?

Annan yleensä molemmista tisseistä ja mitähän tuota aikaa menis, joku pikkusen vajaa tunti

mä en käyttäny koskaan tuota "herätellä" syömään tyyliä eikä tietääkseni äitinikään eivätkä ystävänikään. Koska se on ihan kahjoa ainaski MUN ja niiden mielestä mitä ollaan juteltu, en jaksa nyt tässä alkaa tarinoimaan sen kummempia muutako että huvittavinta oli se ku ne sano että herätellä vaipan vaiholla. Ja neuvolassa ne taas sano ettei kannata siihen totuttaa koska sitten ku laps o vanhempi ni se ei välttis enää nukahdakkaan ku oot sen herättäny syömään ja rytmi menee päin peetä.

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
mä en käyttäny koskaan tuota "herätellä" syömään tyyliä eikä tietääkseni äitinikään eivätkä ystävänikään. Koska se on ihan kahjoa ainaski MUN ja niiden mielestä mitä ollaan juteltu, en jaksa nyt tässä alkaa tarinoimaan sen kummempia muutako että huvittavinta oli se ku ne sano että herätellä vaipan vaiholla.

Ei kai oikeesti kukaan herätä lastaan vaipanvaihdon takia?? :laugh:

mä en käyttäny koskaan tuota "herätellä" syömään tyyliä eikä tietääkseni äitinikään eivätkä ystävänikään. Koska se on ihan kahjoa ainaski MUN ja niiden mielestä mitä ollaan juteltu, en jaksa nyt tässä alkaa tarinoimaan sen kummempia muutako että huvittavinta oli se ku ne sano että herätellä vaipan vaiholla. Ja neuvolassa ne taas sano ettei kannata siihen totuttaa koska sitten ku laps o vanhempi ni se ei välttis enää nukahdakkaan ku oot sen herättäny syömään ja rytmi menee päin peetä.

Joo ei ole meilläkään tarve ollu herätellä ku tuo vauva kyllä on tosi tiheesti tissillä...

Tuota herättelyä synnärillä perustelivat sillä että ku verensokerit laskee liian alas niin ei jaksa sitten imee tissiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinatar:
mä en käyttäny koskaan tuota "herätellä" syömään tyyliä eikä tietääkseni äitinikään eivätkä ystävänikään. Koska se on ihan kahjoa ainaski MUN ja niiden mielestä mitä ollaan juteltu, en jaksa nyt tässä alkaa tarinoimaan sen kummempia muutako että huvittavinta oli se ku ne sano että herätellä vaipan vaiholla.

Ei kai oikeesti kukaan herätä lastaan vaipanvaihdon takia?? :laugh:

Mä en kans ole moisesta kuullu!
Enkä kyllä ole toista herätelly. Oon vaihtanu sitten ku on heränny

Yhteistyössä