Ite vielä esikoista odotan, mutta äitini tuli imetyksen aikana raskaaksi, ei tarkoituksella. Kuukautisetkaan eivät olleet mun syntymän jälkeen vielä alkaneet. Mulla ja pikkuveikalla ikäeroa 14kk.
Kaveri kans rupes odottaa kolmatta heti perään. näillä kahdella viimeisellä välissä 16kk. Ei tämäkään tarkoituksella...
aika jännä että vielä nykyään joku luulee että imetys on ehkäisykeino.vaikka kuukautiset eivät ole alkaneet niin on riski tulla raskaaksi koska ovulaatio tapahtuu ennen ekoja kuukautisia.tämä taitaa unohtua monelta.
en nyt halua ketään parjata mutta kyllä kai jokainen aikuinen ihminen tietää miten raskaaksi tullaan....
juu kyl mä tajusin sun kysymyksen.oli vaan pakko laittaa tuo raskautumisriskikin kun tuntuu että niin paljon ihmiset raskautuu tahtomattaan imetysaikana.
itsellä nimittäin täysimetyksestä huolimatta menkat alkoi jo jälkivuodon perään...
minä aloin odottamaan tätä nykyistä raskauttani (rv.34+)imetysaikana...paitsi että edellinen oli jo vuoden, siis liekkö tuolla imetyksellä mitään merkitystä siinä vaiheessa.. =) ja ihan tietoisia oltiin miehen kanssa raskauden mahdollisuudesta..