S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Doh:Miksi pitää pämpätä jos imettää?
Alkuperäinen kirjoittaja Nii:Alkuperäinen kirjoittaja Doh:Miksi pitää pämpätä jos imettää?
Hah! Koitapa ite olla juomatta 2 vuotta!
Nää on taas näitä hulluja... Ootko kuullu, että tietokoneen näytöltä tulee säteilyä, josta saa syövän?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nii:Alkuperäinen kirjoittaja Doh:Miksi pitää pämpätä jos imettää?
Hah! Koitapa ite olla juomatta 2 vuotta!
Nää on taas näitä hulluja... Ootko kuullu, että tietokoneen näytöltä tulee säteilyä, josta saa syövän?!
No kuule ei tee tiukkaakaan olla 2 vuotta juomatta, kuten sen itse esität. Nää on taas näitä liian nuorena äidiksi-tapauksia, jotka ei malta lopettaa bilettämistä lapsen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mielestäni se ei tee äidistä jeesustelevaa eikä marttyyriäitiä, jos ei ryyppää odotus- ja imetysaikana. Miksi pitäisi alkaa ottaa alkoholia silloin, jos sitä ei tee muulloinkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mielestäni se ei tee äidistä jeesustelevaa eikä marttyyriäitiä, jos ei ryyppää odotus- ja imetysaikana. Miksi pitäisi alkaa ottaa alkoholia silloin, jos sitä ei tee muulloinkaan?
Jeesustelevan marttyyriäidin arvonimen saakin vasta silloin, kun alkaa mussuttamaan muille siitä, jos he ottavat jonkin verran alkoholia imetysaikana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mielestäni se ei tee äidistä jeesustelevaa eikä marttyyriäitiä, jos ei ryyppää odotus- ja imetysaikana. Miksi pitäisi alkaa ottaa alkoholia silloin, jos sitä ei tee muulloinkaan?
Jeesustelevan marttyyriäidin arvonimen saakin vasta silloin, kun alkaa mussuttamaan muille siitä, jos he ottavat jonkin verran alkoholia imetysaikana![]()
Paljonko on "jonkin verran" alkoholia?