Imettäminen lopetettava, et saa uuden miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannanottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Luin liian nopeesti paria viimestä ketjua ja jäin siihen uskoon, et vastasyntyneiden yhäreiden ongelma on vauvan syöttäminen siten, ettei se häiritsis treffailua ja yhen illan panoja..

ainakin mun tuttavapiirissä näin näyttää olevan asianlaita.

Ainakin yks yh-tuttuni vaihtoi imetyksen pullomaitoon vauvan ollessa 6 viikkoinen, koska halusi päästä välillä vapaalle. Ja se vapaa tosiaan tarkoitti baareissa ravaamista ja yhdenyön juttuja, joista yhdestä sitten tuli "isä" tuttuni lapselle... tietty ihan hyvä asia sekin.

Jahas, tän siitä saa, kun ei jaksa yökausia lukee näitä juttuja... :whistle: Eli myönnän olevani nyt pihalla kun lintulauta! :D Ei kait kukaan tosissaan tällasta ole väittänyt saati sitten toteuttanut? Ainakaan toivottavasti... :( Surullista, jos joku ukonketale menee lapsen edelle...

Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Vai niin ja mitäs se sun napaa kaivelee?
Ihan kaivelee muut asiat. Tää vaan on hyvä rikite=). Ja vielä valitettavasti todellinen..

Mä en ole jaksanut koskaan vaivata päätäni toisten imetyksellä tai imettämättömyydellä. Mä ihmettelen millasia ihmisiä tää palsta on pullollaan, kun halutaan päästä kivittämään toisia milloin mistäkin. Pääasia että lapsi on onnellinen ja saa elää tasapainosta elämää ja saa rakkautta ja perustarpeet tyydytetään. Mutta kai sitä sitten tuntee itsensä jotenkin paremmaksi kun arvostelee muita?

Yhteistyössä