Imettäviä kuumeilijoita?

Osaisiko täällä joku kertoa, kuinka pitkään menkattomuus synnytyksen jälkeen voi kestää, jos imettää useemman kerran vuorokaudessa? Lapsi on jo yli 8 kk vanha eikä mulla vielä merkkiäkään kierrosta...

pulla75 Meidän pikkuinen täyttää viikon päästä vuoden eikä mitään tietoa, että menkat alkaisi. Esikoisen jälkeen alkoi 9kk synnytyksestä. Imetän edelleen tosi paljon ja viime aikoina varsinkin öisin. Maitohormoonin erittyminen on se joka estää muun hormoonitoiminnan joillakin kokonaan, toisilla osittain ja toisilla se ei vaikuta mitenkään. :whistle: . Viimeksi itse raskauduin, kun imetin ,mutta olin jo vähentänyt imetystä yhteen kertaan pv.

en minäkään tänne kirjaudu.. kunhan kiertelen katselemassa :D

Itsellä tais menkat alkaa kun esikoinen oli reilu 2kk.. ja imetin. Nyt tyttö 4kk (imetän) ja menkkoja ei vielä kuulu. mahaa juilii ja pari viikkoa sitten tuli liman mukana hiukan verta mutta ei mitään muuta. Vaikka eipä sillä.. en niitä menkkoja kaipaakkaan vielä ;) en ehkä vielä kuitenkaan kuumeile.. vaikka pieni ajatus kolmannesta kytee ja on puhuttu mutta järki jarruttaa.
Ajattelin vaan että nytkin alkais menkat pian, mutta eipä oo näkynyt.

Terve!

Luulenpa että minutkin saa laittaa tuossa listassa syrjään, minä aloitin sit kitenkin syömään niitä Cerazetteja... Ajatus siitä ihan oikeasti kohta saattaisi jo olla uudestaan raskaana tuntui hiukan ahdistavalta sitten kuitenkin. Pikkukakkostakaan kun ei tarvinnut niin kauaa "kuumeilla". Ehdottomasti sen komannenkin haluan mutta jos vaikka vasta siinä vuoden päästä jättäisi sit ehkäisyä pois. Ehtisi antaa rauhassa aikaansa näille kahdellekin pienelle. Päätökseen olen tyytyväinen ja nyt on mielenrauha asian suhteen.

Siitä huolimatta toivon kovasti kaikille onnea kuumeilun parissa, plussatuulia ja kaunista loppukesää kaikille!

Alba ja tytöt 2v4kk ja 8kk

Alba: hienoa että sait rauhan asian suhteen =)
Itse ehkä vielä vähän seilaan asian välillä.. Suurempi ääni edelleen sanoo että meidän pikkuset ois tässä mutta jokin pieni ääni vielä piipittää sen kolmannen puolesta.
Nautin täysin siemauskin kotona olemisesta ja haluankin nauttia tytön vauva ajasta kunnolla.. Vaikka kaikkihan on toisaalta nyt mahdollista tuon kolmosenkin suhteen :whistle:
ota ja tiedä ;)

Tämä pino taitaa olla aikaslailla hiljentynyt... Yritän nyt kuitenkin!
Huomasinkin, että Lynxi on jo raskaana! Onnea!!!!
Meillä imetystä edelleen 4-8 krt./vrk. Kuukautiset eivät ole alkaneet ja "vauvakin" on jo 9kk. Kovasti kolmatta toivotaan, ilman tekopaineita kuitenkaan. Aiemminkaan meidän lapsia ei ole tehty, ne on saatu. Toinen helpommiin, mutta ensimmäinen antoi odotuttaa itseään ja odotuksen odottaminen oli tehdä meistä hulluja.
Nyt siis vaan eletään normaalia elämää ja toivotaan, että joskus saisimme kolmannenkin lapsen. No, kieltämättä mahdollisimman nopeastihan se tahdottaisiin, mutta... kuten sanoin, eipä se aina niin suju, kuin toivoo. Nämä kaksi jo olemassaolevaa kyllä ovat välillä rajoittaneet tuota lisääntymisaktiivisuutta, joten en sen vuoksikaan voi tosissani miettiä heti raskaaksi tulevani.
Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisianne! Kyllä tämä kuume nostaa päätään sinnikkäästi estelyistä huolimatta, kun kerran tänne asti pääsin :)

Tännekin näemmä joskus kirjoittanut ja nyt nostettu ylös...

Itsellä ei kuulu raskautta,nyt yk 4.Vauva 11k ja imettelen n 2(-4 max) krt vrk.Menkat heitelleet 25-30 vrk kierroilla....
Ja 2 edellistä kiertoa tultiin alas lujaa ja korkeelta :ashamed: :|

Yhteistyössä