Imettävät kuumeilijat ja jo mahdollisesti(nyt tai joskus) raskautuneet imettäjät

Kyselen kokemuksia miten teillä on mennyt??


Imetän vajaa vuosikasta n 2-4 krt vrk ja ollaan nyt hyvinkin aktiivisesti yritetty saada vauvaa aluilleen 3 kierron ajan,ilman tulosta :|
Olen aina ennen tullut raskaaksi heti kun vaan mahdollisuus annettu ja nyt ei millään(juu tiedän että 3 kiertoa ei ole vielä aika eikä mikään ja myöskin ettei mulla ole varaa valittaa,kun on jo lapsia entuudestaan)

Aiemmat imetykset loppuuneet jo ennen seuraava raskautta mutta nyt tuntuu että joko ikä tai imetys tekee tepposet??

Haluankin siksi kuulla kokemuksia,kuinka yleistä/harvinaista on että 1v harvahko imetys tosiaan ehkäisee :D ?
Miten teillä omat kokemukset menneet jos vauvaa toivottu jo imetysaikana?


:flower: :flower:
 
mä imetin meidän reilu 1vuotiasta vielä n.5 kertaa vuorokaudessa kun alettiin yrittämään, 1,5 kiertoa yritystä ja plussa oli testissä.
Rv.11 esikoinen alkoi hylkimään rintaa ja imetys loppui...

Tiedänpä muutaman kaverin jotka on uskonut täysimetyksen ehkäisytehoon ja 3kk synnytyksestä tulleet raskaaksi ;)
 
Imetin esikoista 1v5kk ja raskaaksi tulin hänen ollessa 1v3kk. Imetin tuolloin enää kerran vrk. Yritystä meillä oli puolisen vuotta, mutta vasta tuolloin taisi olla eka ovis ja siihen heti tärppi kävi. Menkat oli, mutta kierrot heitteli ja ovista en tuntenut, enkä tikkuun saannut ovisplussaa. Tuo ovis bongattiin ultrassa ja kivuista olis hyvin tunnettavissa. Nyt taas sama tilanne. Kakkosella ikää 1v3kk ja imetän enää illalla. Nyt ei ole edes yksiäkään menkkoja tullut. Mulla imetys suojaa näköjään melko hyvin, mutta gyne sanoi sen tehon olevan hyvin yksilöllistä.
 

Yhteistyössä