Oltiin miehen kanssa Jumbossa ostoksilla eräs päivä. Rakas lapsemme turautti vaippaansa oikein isot kakat ja tietty siitä sitten tuli huuto ja vaihtamaan piti lähteä. Jumbossa lastenhoitohuone oli invavessan yhteydessä ja jonossa sinne invavessaan oli yksi nainen lapsensa kanssa ennen meitä. Ensin vessasta tuli ulos ihan kävelevä nainen ilman lapsia..mitä lie invavessassa teki,sitä ei voi tietää. Sitten tämä nainen meni vessaan lapsensa kanssa. Mukulamme kiljui kurkku suorana ja kun 20 minuuttia oli kulunut niin vaihdoin vaipan kosteuspyyhkeiden avulla vaunuissa sillä viereisen ravintolan ihmiset alkoi olla jo sen näköisiä että heille riitti se huuto. Tämä nainen vietti yhteensä 45minuuttia vessassa varaten sen itselleen!! Ja mitä tämä nainen siellä teki..IMETTI . Eikö sitä imetystä voi suorittaa jossain muualla kun siiven ainoassa vessassa jossa on vaipanvaihtopiste ja INVAVESSA kuvitelkaa jos joku pyörätuolilla liikkuva henkilö tarvitsisi vessaa niin tää nainen siellä imettelee. Hän tuli vessasta ihan pokerina ulos asetellen rintojaan liiveihin. |O :headwall:
Itse ainakin suoritan imettämisen ihan missä vain peittäen tilanteen liinalla tai harsolla..ei oo pokeria varata vessaa tohon tarkoitukseen 45minuutiksi itselleen. Jos olisin ollu toi nainen ni olisin ees kysyny multa jonka lapsi huusi kakalle haisten että meinaaks imettää vai vaihtaa vaan vaipat et mee vaan eka mä meen sinne imettään.. :kieh:
Itse ainakin suoritan imettämisen ihan missä vain peittäen tilanteen liinalla tai harsolla..ei oo pokeria varata vessaa tohon tarkoitukseen 45minuutiksi itselleen. Jos olisin ollu toi nainen ni olisin ees kysyny multa jonka lapsi huusi kakalle haisten että meinaaks imettää vai vaihtaa vaan vaipat et mee vaan eka mä meen sinne imettään.. :kieh: