Imettääkö porukka oikeesti kauppakeskusten vessoissa *ARG*

Oltiin miehen kanssa Jumbossa ostoksilla eräs päivä. Rakas lapsemme turautti vaippaansa oikein isot kakat ja tietty siitä sitten tuli huuto ja vaihtamaan piti lähteä. Jumbossa lastenhoitohuone oli invavessan yhteydessä ja jonossa sinne invavessaan oli yksi nainen lapsensa kanssa ennen meitä. Ensin vessasta tuli ulos ihan kävelevä nainen ilman lapsia..mitä lie invavessassa teki,sitä ei voi tietää. Sitten tämä nainen meni vessaan lapsensa kanssa. Mukulamme kiljui kurkku suorana ja kun 20 minuuttia oli kulunut niin vaihdoin vaipan kosteuspyyhkeiden avulla vaunuissa sillä viereisen ravintolan ihmiset alkoi olla jo sen näköisiä että heille riitti se huuto. Tämä nainen vietti yhteensä 45minuuttia vessassa varaten sen itselleen!! Ja mitä tämä nainen siellä teki..IMETTI . Eikö sitä imetystä voi suorittaa jossain muualla kun siiven ainoassa vessassa jossa on vaipanvaihtopiste ja INVAVESSA kuvitelkaa jos joku pyörätuolilla liikkuva henkilö tarvitsisi vessaa niin tää nainen siellä imettelee. Hän tuli vessasta ihan pokerina ulos asetellen rintojaan liiveihin. |O :headwall:
Itse ainakin suoritan imettämisen ihan missä vain peittäen tilanteen liinalla tai harsolla..ei oo pokeria varata vessaa tohon tarkoitukseen 45minuutiksi itselleen. :eek: Jos olisin ollu toi nainen ni olisin ees kysyny multa jonka lapsi huusi kakalle haisten että meinaaks imettää vai vaihtaa vaan vaipat et mee vaan eka mä meen sinne imettään.. :kieh:

kiilusilmä
Tunnustan, niin olen tehnyt. Koska lapsi ei suostunut syömään kahvilassa/penkillä/ylipäätään missään paikassa, jossa oli muita ihmisiä. Mutta minulla ei mennyt siihen 45 minuuttia, vaan kymmenen korkeintaan.

niinä kertoina kun on ollut pakko imettää vessassa (esim muualla ei ole niin rauhallista paikkaa että vauva suostuisi rauhoittumaan rinnalle), oon jättänyt vessan lukon auki että muut pääsee hoitamaan vauvojaan/lapsiaan siellä kanssa.

minä
Vähän idiootti.Jos haluaa paskanhajussa imettää niin tunkee sitten naisten vessaan, koska niitä vessakoppeja on yleensä enemmän.Itse ainakin imetin ihan vaan jossain penkillä tai kahvilassa ollessa.

mikään ei teille kelpaa
No mistäköhän johtuu, että jengi imettää vessassa? Kun täälläkin on lähes joka päivä keskusteluja miten OKSETTAVAA on kun imetetään julkisella paikalla ja ne tissit näkyy ja tursuilee muka ja etenkin jo vauva on yli 6kk.

poikia3
Tääpäs onkin varsin hauskaa. Kun imetät lapsesi ravintolassa, ostoskeskuksen penkillä - sinulle sanotaan, että häiritset muiden ruokarauhaa, levittelet ja esittelet paikkojasi niillä penkeillä -> käsketään imettämään lastenhoitohuoneessa.

Ja kun imetät siellä, olet taas väärässä paikassa.

Pitäisikö meidän äitien vaatia kunnollisia paikkoja imettämistä varten noihin kauppakeskuksiin.

Ammattilainen
Se mamma parka on varmaan lukenut liikaa tätä palstaa, koska täällä kaikissa julkista imetystä koskevassa keskustelussa suurin osa porukasta on sitä mieltä että vessaan nimenomaan PITÄÄ mennä imettämään, ettei vaan kukaan ulkopuolinen näe tissejä... :headwall:

Jep. Täällä yksi joka on imettänyt vessassa useita kertoja. Kaupungilla ollessa ei oikein muitakaan rauhallisia paikkoja löytynyt missä lapsi olis suostunut syömään. Välillä sai pullosta kaupungilla, ja toisinaan vessassa imetin :wave:

Vaipat meillä on kyllä osattu vaihtaa vaunuissa kosteuspyyhkeiden avulla.

No jo oli! Itse olen imettänyt esim. kenkäosastolla, jossa on penkkejä joille istua :)

Kerran eräällä lääkäriasemalla odotin kakkapyllyisen lapsen kanssa invavessa/lastenhoitohuoneeseen noin 10 minuuttia, ja ulos tuli joku parikymppinen pimatsu, joka oli ollut vessassa laittautumassa. Hirveä hiuslakan käry oli kun pääsimme sisälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Se mamma parka on varmaan lukenut liikaa tätä palstaa, koska täällä kaikissa julkista imetystä koskevassa keskustelussa suurin osa porukasta on sitä mieltä että vessaan nimenomaan PITÄÄ mennä imettämään, ettei vaan kukaan ulkopuolinen näe tissejä... :headwall:
Niimpä.

Raukka ei varmaan ollu tajunnu, et vauvan kanssahan ei saa liikkua missään. Koko imetys aika on istuttava kotona, ettei ihmiset. Varsinkin plussan mammat saa traumoja tisseistä.. :whistle:

diipadaapa
Joo ei siinä mitään jos sinne vessaan menee mutta on todella moukkamaista viihtyä siellä imutellen lähes tunnin! Luulis että jo järki sanois että siinä ajassa varmaan joku muukin haluaisi siellä jo käydä. Mä tosin olen kyllä senverran suupalttisorttia että oisin tossa vaiheessa jo alannus mesoomaan.... ;)

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja mikään ei teille kelpaa:
No mistäköhän johtuu, että jengi imettää vessassa? Kun täälläkin on lähes joka päivä keskusteluja miten OKSETTAVAA on kun imetetään julkisella paikalla ja ne tissit näkyy ja tursuilee muka ja etenkin jo vauva on yli 6kk.
juuri näin!

Vieras
Olisit pyytänyt jonkun henkilökunnasta kysymään mikä siellä maksaa. Ei sitä vessaa saa melkein tunniksi varata vaikka olisi mikä maidontuotantolaitos! Tai koputellut niin pitkään että eukko pääsee pihalle asti sieltä.. Mä oon ainakin niin kypsä noihin et oisin jotain vastaavaa tehnyt. Kotiin imettämään tai pullo mukaan, sanon mäkin!

Onneksi minä olen pystynyt imettämään ihan missä vaan. Vähän huivia suojaksi ettei muita häiritse :D
Ja en kyllä ymmärrä tuollaisia vessan valtaaja urpoja |O Itse olen myös jonottanut poikani kanssa pitkän aikaa vessaan jossa joku lukkojen takana imetti :headwall:

pienitytöntylleröinen
Jos sinne vessaan menee. mikä sinänsä ihan ok. Niin onko siellä pakko notkua puol päivää? Vai ajatteleeko mammat jo olevansa niin maailman napoja että heille suotakoon mitä vaan oikeuksia.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meidän kuopus ei huolinut pulloa. Ja halus sen verran usein ruokaa, että ei ois juurikaan kotoo poistuttu jos en ois imettänyt tasan siellä missä huvittaa.
Höpö höpö. Kun totuttaa alusta asti molempiin, ei mene noin vaikeeksi. :xmas:
Hirveetä että akat imettää missä sattuu huvittamaan, ja ukot kuseksii nurkkiin.

Yhteistyössä