Imettääkö kukaan teidän miehistänne?

Meillä varmaan vauvan isältäkin olisi tullut enemmän maitoa kuin multa. Varmasti tutistakin tulee enemmän maitoa kuin meikäläisen tisseistä. Silti imetin taas kerran 3 kk. ELI jos meille vielä jatkossa vauvoja tulisi (ei tule mutta kumminkin), niin yhtä hyvinhän itse asiassa se isä voisi välillä imettää, koska maidonsaannin kannalta se on sama, kumpi imettää, meidän tapauksessa varmaan isältä saisi enemmän maitoa, jos se kerran on mahdollista, että mieheltäkin alkaa tulla maitoa.

Teppo: Kiitos tästä vihjeestä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
vitsi tai ei...niin mulle tuli mieleen, et niitä sellaisia "apuvälineitä" on olemassa, että miehen rinnan kohdalle tulee ns. rinta ja rintaan laitetaan korviketta. Ja sitten vauva voi imeä iskältäkin tissiä, niinkuin äidiltäkin..En ole koskaan nähnyt kellään sellaista olevan, mutta olen kuullut, että lapsi saa siten isältäkin sitä läheisyyttä ja vielä jos paidan nostaa ylös.. Olisko sitten yh-isien juttu..En tiedä. Ehkä vaimosi on nähnyt jotain tämmöistä...

tällasest minäkin olen kuullut,en kyllä nähnyt,mun mies tuskin suostuis tuohon....mitäs sit jos on laps niin kranttu kun meitin poika et kun tissimaitoon on tottunut niin sitä korviketta ei oteta sit millään?
on siinäkin sit työtä jos äidin pitää ens lypsää se maito ja antaa se sit "isin tissiin" imettäväks,ei kävis mun hermoille...mieluummin otan itte sen kapalon ja paan tisun suuhun ja jätän lypsyt väliin!!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiree07:
Alkuperäinen kirjoittaja Halipupu:
No jos miehet voi nyt sitten imettääkin, niin seuraavaksi ne voi varmaan synnyttääkin. :p
:D sepäs sen hienompaa,tietäs nekin mitä se on...
vaan en kyl mieluusti itte siin viereskään "kärsis".... :(
Ennen kuin se päivä koittaa että miehet synnyttää niin ihmisille kehitellään vetoketju vatsaan tai tulee olemaan vain yksilapsia perheitä
:whistle:
 
Enpä tiiä että onko mulla ollut vaan tuuria mutta meidän pienokainen on minulta tuttipullosta syönyt hyvin mielellään jo kuukauden ikäisestä asti. Vai oliko se jo aikaisemmin... No anyway. Miksi mun pitäis vielä nänniäni siihen väliin tunkea? Vaikka ei täällä kukaan nyt sellaista oo sanonutkaan.. Mutta tää aihe :eek:
 
Tiedän itsekin sen dokumentin minkä Teppot:n vaimo oli nähnyt. Siinä dokumentissä miehillä rinnat kasvoivat ja erittivät nestettä. Se ei ollut ravitsevaa maitoa vaan jotain sellaista mitä ei ole vauvalle tarkoitettu. Dokumentin miehet kärsivät vaivasta. Syy oli jokin hormonaalinen.

Teoriassa imettäminen miehillä on mahdollista, mutta minä pidän sitä niin pyhänä asiana vauvan ja äidin välisenä, että ei kiitos.

Teppot: vaimosi vaatimukset eivät ole normaaleja, hän voi olla masentunut tai vastaavaa. Vauvan hoito kuuluu etupäässä naisen tehtäviin. Mies auttaa kykyjensä mukaan. Minusta miesten kuuluu saada olla miehiä ja naisten naisia.
 

Yhteistyössä