Iltasatuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti 28v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tapasimme 28-vuotiaan naisen kanssa kahvilassa. Neiti kutsui minut luoksensa kylään sanoi ukkonsa lähteneen huorastamaan lappiin. Heti päästyämme neidin kämpille alkoi armoton leikki,neiti työnsi kätensä sepaluksestani sisään ja alkoi hieroa kaluani,eikä mennyt kauaakaan kun kalu oli täydessä seisokissa.Neiti laski housuni alemmas ja otti kaluni suuhunsa,enkä voinut kun huokailla niin hyvältä tuntui.Sitten oli minun vuoroni kannoin neidin sängylle ja otin hänen housut pois levitin reisiä ja näin kostean vaon silmieni edessä.Kumarruin kevyesti kosketin kielen kärjellä kuumaa pillua neiti voihkaisi ja painoi päätäni tiukemmin itseään vasten...

Eilen meillä oli kylässä yksi tyttö, joka jäi myös yöksi. Hän jäi nukkumaan varavuoteelle olohuoneeseen, kun minä ja vaimo vetäydyimme makuuhuoneeseen. Sängyllä maatessani ajattelin, että kiusaampa vähän vaimoa ja rupesin silittelemään häntä. Hänellä oli vain pikkuhousut jalassa, kuten meillä molemmilla yleensäkin nukkuessa. Hän makasi siinä vieressäni selällään ja minä menin ihan häneen kiinni kyljelleni. Hetken siinä hipelöityäni en voinut vastustaa kiusausta, vaan imaisin hänen toisen nänninsä suuhuni. Ei vastustelua, joten imuttelin toistakin nänniä.

Puristelin vaimoni tissejä ja imuttelin nännejä useita kertoja, jonka jälkeen hän sanoi, että olen ilkeä, kun kiusaan tuolla tavalla. Molempia kiihotti tieto siitä, että olohuoneessa oli vieras nukkumassa ja voisi kuulla imutteluni. Suutelin naistani suulle ja kaulalle ja imin välillä nännejä.

Jonkin aikaa siinä naista härnättyäni livautin käteni hänen pöksyihinsä. Keskisormi hakeutui selvästi paisuneelle klitorikselle ja alkoi tehdä pyörivää liikettä. Vaimoni hengitys alkoi kiihtyä. Tunnustelin häpyhuulien väliä ja kun sormeni tuli emättimen kohdalle, se luiskahti sisälle kosteaan koloon.

Vaimo heitti pöksyt jalastaan ja minä jatkoin työskentelyäni. Levittelin kosteutta ympäri naiseni alapäätä ja jatkoin klitoriksen pyörittelyä. Kosteus tuntui lisääntyvän. Pian minulla oli käsi ihan märkänä ja naiseni alapää oli kauttaaltaan liukas ja kiihottavan tuntuinen. Kaluni oli aivan kivikova.

Jatkoin naiseni kiihottamista imien vuorotellen nännejä ja kaulaa. Käteni työskenteli koko ajan naiseni lämpimän kosteassa jalkovälissä. Yritin hillitä omaa huohottavaa hengitystäni, jottei vieraamme huomaa puuhiamme.

Naiseni alkoi liikuttaa lantiotaan kättäni vasten ja minä jatkoin hänen klitoriksensa kiihottamista pyörivin liikkein. Hän huokaili aika voimakkaasti, mutta yritti pitää äänensä kurissa. Lopulta hän ei voinut mitään vaan päästi muutaman hiljaisen voihkaisun samalla kun laukesi.

Tämän jälkeen päätin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja aioin yhtyä naiseeni. En ehtinyt kuin nousta polvilleni, kun naiseni oli jo pylly pystyssä nelinkontin valmiina ottamaan siittimen sisäänsä takaapäin. Mitäpä siinä muuta kuin lihaa piiloon.

Yritin liikkua mahdollisimman äänettömästi, mutta kyllä sänky muutaman kerran narahti, kun työntelin pikkuveitikkaani naiseni pimpsaan. Kiinnijäämisen pelko teki tilanteesta kiihottavan ja laukesinkin aika nopeasti. Tuntui mahtavalta suihkuttaa spermat rakastamani naisen sisälle.

Lepäilimme hetken sängyllä ja sen jälkeen vaimo meni vessaan. En tiedä ymmärsikö vieraamme mitä makuuhuoneessa oli tapahtunut. Vaan mitäpä sillä on väliä. Kyllähän pariskunta saa kotonaan tehdä mitä haluaa.

Tämä oli muuten ihan tositarina tällä kertaa.

Olin eilen pienellä kuntosalilla tekemässä treeniä, jotta vartaloni pysyisi yhä timmissä kunnossa. Samalla salilla oli noin 25-vuotias nuori nainen, jonka kanssa vaihdoin muutaman sanan silloin tällöin. Ihailin hänen kroppaansa ja vertasin sitä itseeni.

Hän oli hoikka ja pitkä nainen, jonka tiukan topin alta näkyivät selvästi nöpöttävät nännit. Hänen tummat hiuksensa olivat terhakkaasti ponnarilla ja hänen hymynsä oli kaunis. Itse olen vaaleahiuksinen, hyvin ruskettunut ja lyhyt 27-vuotias nainen. Jalassani oli tiukat mustat housut, joissa pyöreät ja kiiinteät pakarani tulevat oikeuksiinsa. Somat rintani olivat löysähkön paidan suojissa. Katselin salaa, kun tämä toinen kaunis nainen, jonka nimeksi myöhemmin selvisi Laura, teki liikkeitä sulavasti ja kevyen näköisesti. Kuitenkin hänen selkänsä näytti kastuneen hikoilusta ja hänen rinnalla kimmelsi hikikarpaloita. Ehkä hän huomasi, että katselin häntä.

En voinut olla ajattelematta eroottisia asioita, kun hän teki jaloilla lähentäjiä ja loitontajia. Vaikka en olekaan lesbo, vaan onnellisesti parisuhteessa mieheni kanssa, kuvittelin silti Lauran ilman housuja levittämässä haarojaan. Kun veivasin kuntopyörällä, tunsin häpyni painautuvan satulaa vasten tiiviimmin ja klitorikseni kiihottui ajatuksistani.

Kun Laura teki loppuvenyttelyjä, lähdin vaivihkaa pukuhuoneeseen, jossa ei ollut muiden kuin meidän kahden vaatteet. Riisuuduin treenivaatteistani ja otin pois myös pikkuiset stringit, jotka olivat syystä ja toisesta kastuneet. Kiedoin vaatimattoman kokoisen pyyhkeen ympärilleni ja menin suihkuun. Annoin veden valua pitkin vaaleita, pitkiä hiuksiani ja tunsin, kuinka viileä vesi sai nännit napakoiksi. Suihkutin myös pimpsaani, mikä tuntui siinä tilanteessa erityisen kiihottavalta. Sormeilin häpyäni puoleksi hyväillen ja puoleksi varmistaen, että hiki lähtee varmasti joka sopukasta pois. Olin juuri aamulla ajanut itselleni vain pienen kiitoradan siten, että häpyhuuleni näkyivät paljaina ja kutsuvina.

Saippuoin juuri rintojani, kun kuulin Lauran olevan suihkun ovella. Hän katsoi minuun arasti, riisui pyyhkeensä ja asteli ruskettunein vartaloin viereisen suihkun alle. Siinä vaiheessa en yhtään ihmetellyt, miksi hänen nänninsä piirtyivät niin selvästi paidan läpi. Koska omat nännini ovat pienet, katsoin Lauran tummia ja kiihottavasti nöpöttäviä nännejä uteliaan kiinnostuneena samalla, kun hieroin saippuaa omiin rintoihini, vatsaani ja pakaroihini. Saippuoin itseäni hitaasti ja kumarruin Laurasta poispäin, kun levitin saippuaa sääriin ja nilkkoihin. Tunsin, että hän katsoi minua takaapäin.

Kun nousin ylös, oli Laura tullut lähelleni ja kysy, haluaisnko, että hän saippuoisi selkäni. Otin tarjouksen vastaan mielelläni. Laura valutti hyväntuoksuista saippuaanasa selkääni, mikä tuntui kylmältä ja sai ihoni väreilemään. Hän laski kätensä hartioilleni ja alkoin hitain, pyörivin liikkein sivellä yläselkääni, kylkiäni, alaselkääni ja sieltä taas ylempää. Nostin käteni ylös, kun hän liu'utti käsiään kyljissäni. Kuin ajatuksen voimasta tämä kiihottavalta tuntunut, vieras, nuori nainen antoi käsiensä liukua myös etupuolellen. Aluksi vatsalle, mikä sai väristyksiä aikaan, ja sen jälkeen suloisille rinnoilleni...

Lauran liukkaat kädet puristuivat tiukemmin rintoihini, ja hän painautui taakseni selkääni vasten. Tunsin hänen kovat nänninsä ja pehmeät rintansa selässäni ja otin hänen kätensä omaani. Siirsin sitä hitaasti kohti häpyäni ja hänen sormensa tuntuivat pehmeillä, turpeilla häpyhuulillani kiihottavampana kuin mikään koskaan.

Pian häpyni väliin tuli rakoa, kun nostin toisen jalkani vieressä olleen suihkutuolin päälle. Vieraan naisen sormi pyöri klitorikseni ympärillä ja levitti kuumaa kosteuttani ympäri pimpsaani... En malttanut pitää käsiäni erossa hänestä ja varoen kosketin hänen reittään, joka oli takanani vasten omaa reittäni. Liikutin kättäni kohti hänen posliiniaan ja löydettyäni sinne, tunsin sen kuumuden ja suloisuuden.

Hyväilimme toisiamme suuren kiiman vallassa. Sormet liukuivat märissä pilluissa niin hyvin, että liikkeemme kävivät yhä ahnaammiksi. Uskallauduin viimein kääntymään Lauraan päin ja tulisen katsekontaktin vallitessa kuumat huulemme koskettivat toisiaan ja huomasin ensimmäistä kertaa suutelevani toista naista. Näykimme huulia hellästi ja otimme myös kielet käyttöön. Saippuat olivat valuneet jo pois, kun suutelin Lauran rintoja. Imin ja puristin niitä... Näykin nännejä ja Lauran käsi teki klitorikseni yhä paisuneemmaksi... Myös Laura nuoli kiihottuneita rinojani. Voi että, hänen imunsa tuntui taivaalliselta.

Menimme pukuhuoneen puolelle ja levitimme pyyhkeet leveille penkeille pehmentämään. Laura painoi minut selälleni penkille ja levitin jalkani siten, että hän pääsi näkemään kauniin, punaisen pilluni. Hän kosketti sitä sormillaan ja painoi huulensa vasten häpyäni. Sellaista suuseksiä en ollut saanut koskaan aiemmin... Samalla, kun hän pyöritteli, paineli ja imi klitoristani, hänen sormensa liikkui pillussani sisään, ulos, sisään, ulos... Ensin vain yksi sormi, mutta lopulta siellä oli neljä sormea ja peukalo oli eksynyt pepulleni...

Mahlaani valui pepunreikääni kohti ja Laura levitti kosteutta pepun ympärille. Voihkiessani ja lantioni keinuessa yhä vaativammin Laura työnsi sormea myös tiukkaan peppuuni. Ensin vain hieman sisällepäin, mutta kosteuden yhä lisääntyessä ja kiiman kasvaessa sormi oli pepussani kokonaan. Nautin jokaisesta liikkeestä niin, että taju meinasi lähteä. Katsoin, kun Lauran kieli lipitti häpyäni ja sormet työntyivät sisääni.

Tunsin, kuinka kiimani alkoi nousta korkeuksiin ja orgasmi alkoi lähestyä. Puristin seksikkään näköisen Lauran sormia tiiviimmin sisälläni ja pienikin liike klitoriksellani ja pepussani sai minut sykkimään enteilevästi. Laura halusi nähdä minut nauttivan ja hän tiesi, miten se tehdään. Kieli pyöritteli kiimasta paisunutta klitoristani ja sormet liikkuivat sisääni yhtä nopeammassa rytmissä, kun tunsin orgasmin tulevan... Ahhh, pillussani sykki, lantioni nytkähteli ja voihkin täydellisen nautinnon vallassa.

Vain hetki tämän hekuman jälkeen kuulimme askeleiden lähestyvän pukuhuonetta, kiedoimme pyyhkeet päällemme ja ovi aukesi. Poskemme punottivat eikä hengityskään ollut tasoittunut, mutta vanhempi lady ei huomannut mitään erityistä. Laura meni vielä uudelleen suihkuun, minä puin sillä aikaa vaatteet päälleni, pakkasi kassini ja lähdin kotiin. Loppupäivän aikana en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin kokemaani kiihottavaa lesboseksiä.

Huomenna täytyy mennä salillle uudelleen... ;)

Mulla on mielessäni iltasatu ""nukkumatista"" joka saapuu yön pimeimpään aikaan lohduttamaan naapurin emäntää. Oli kesä ja oikein lämmin yö. Naapurin emäntä oli nukkumaan mennesä miettinyt, että mitähän laittaisi yöksi päälleen kun on niin lämmin yö. Eihän häntä kukaan yöllä häiritse vaikka hän nukkuisi alasti. Nukkumaan mentäessä emäntä mietti ,että voi kun olisi joku hänen vierellään vähän silittämässä ja suukottelemassa. Olis niin ihana nukahtaa kun .....ja niin hän nukahti kesken hauskojen ajatusten. AHän näki unta ""nukkumatista"" joka saapui hänen uneen, missä hän tunsi jonkun ihanan tuullen henkäyksen, lämpöisen ja eroottisen, mikä sai hänet heräämään unesta. Kuitenkaan hän ei ollut hereillä vaan jossakin aivan ihmeellisessä huoneessa, missä oli muitakin ihmisiä ja kaikki olivat toisilleen tuttuja. He suutelivat toisiaan ja ""nukkumatti"" toivotti kaikki tervetulleeksi eroottiseen yöhön. Ja mitä kaikkea siellä yön hetkinä tapahtuikaan siitä mä kerron lisää kun olen itse herännyt ja astunut takaisin tähän hetkeen...???

Heh. Oma vaimo myös lämpenee selvästi kun on yövieras naapurissa. Vaikka onkin niin siveä ettei sitä tahdo myöntää. Mutta mätäs on märkänä ja hammasta purren yrittää olla hipi hiljaa.

Sain yllättäen eilen lipun MM-kisoja katsomaan ja otin lipun innoissani vastaan. En saa tarpeekseni äärimmilleen treenattujen vartaloiden katselemisesta. Sadeveden kiiltely lihaksien päällä näyttää mielestäni varsin seksikkäältä – oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

Paikkani oli katetussa katsomossa penkkirivin päädyssä. Jo mennessäni kohti paikkaani huomasin, että viereisellä paikalla istuu kolmekymppinen salskea mies. Hän oli tullut kisoihin ystävänsä kanssa, mutta tälle ystävälle oli tullut äkkilähtö, koska hänen vaimonsa oli viimeisillään raskaana ja nyt joutunut synnytyslaitokselle. Meillä oli siis vieruskaverini kanssa seuraa toisistamme.

Nopeasti rupesimmekin juttelemaan ja katseet viipyivät toisissamme merkitsevän pitkään. Naisten satasen aidoistakaan en muista edes voittajan nimeä, koska keskityin siinä vaiheessa jo täysin muuhun. Vaikka olimmekin istumassa suojassa, minun tuli silti kylmä ja mies laittoi rotevat kätensä hartioilleni suojaksi. Tunsin oloni pieneksi ja tärkeäksi ja livautin käteni hänen reitensä päälle kuin kiitokseksi. Haistoin hänen miehekkään tuoksunsa ja hänen parransänkensä kosketti välillä ohimoani. Sydämeni hakkasi kiivaammin ja käteni teki hänen reidellään pientä liikettä jatkuvasti. Tunsin hänen kiihtyvän hengityksensä hiuksissani.

Mies tiesi, että seurustelen, mutta silti hän kysyi, saisiko koskettaa minua myös toisella kädellään. Kuinka olisin voinut kieltää? Tämä miellyttävä ja seksikäs mies oli saanut minut jo täysin pauloihinsa. Hänen toinen kätensä oli hartioillani ja toinen käsi otti kiinni omasta kädestäni, joka lepäsi hänen lihaksikkaalla reidellään. Hitaasti hän liikutti kättään koti anorakkini helmaa ja varovasti mutta määrätietoisesti hänen kätensä lipui takkini alle… Hän suuteli hiuksiani, ja tartuin kädelläni yhä tiukemmin kiinni hänen jalastaan ja liikutin kättäni kohti sepalusta, jonka tienoilla näytti pullistelevan.

Miehen käsi oli livahtanut samalla myös paitani alle. Hänen sormensa vasten vatsaani saivat minut värähtelemään ja tunsin, kuinka kiihotuin hänen läheisyydestään. Jos hän olisi koskettanut rintojani, hän olisi tuntenut, kuinka nännini nöpöttäisivät pitsisten rintaliivien läpi. Siinä vaiheessa alkoivat ympärillä olevat ihmiset kuitenkin vaivata sen verran, että lähdimme stadionilta pois.

Menimme miehen autolle, joka oli tummennetuin lasein varustettu tila-auto. Menimme sinne sisään ja kuunnellessamme sateen ropisevan kattoon kaadoimme yhden penkkirivin kumoon. Takit ja kengät lensivät välittömästi pois päältämme ja syöksyimme hurjaan suuteluun. Mies suuteli taitavasti; hän imi huuliani viettelevästi ja tavoitteli herkästi kieltäni. Suudellessamme hän otti paitani pois ja laskeutui suutelemaan kaulaani ja rintaani. Miehen isot kädet hyväilivät rintojani, joiden nännit piirtyivät selvästi pitsin läpi. Hän otti rintaliivini pois ja katseli kiihottuneena rintojani, hän hyväili niitä aluksi hellästi ja muuttui otteissaan rajummaksi. Tunsin pimpsani kostuvan, kun hän imi nännejäni, suuteli ja nuoli rintojani ja hyväili farkkujen läpi kiinteitä pakaroitani.

Emme malttaneet enää mieltämme, vaan riuhdoimme housut pois. Olin siinä alasti vieraan miehen kanssa, jonka kalu seisoi kovana, suurena ja kutsuvana edessäni. Otin sen huulilleni, pyörittelin kielellä terskaa ja otin koko komeuden syvälle suuhuni. Samalla hyväilin kalua kädelläni ja imin hänet lähes tainnoksiin. Tunsin, kuinka mahlani valui jo pitkin reisiäni, koska olin niin kiihottunut. Minun oli suorastaan pakko sormettaa samalla itseäni ja huomasin, että klitorikseni oli turvonnut ja pilluni halusi jotain sisäänsä. Ja sitä ei tarvinnut kauan odottaa.

Mies kiersi taakseni, kun olin auton penkillä polvillani. Hän tunnusteli pilluani sormillaan, nuolaisi sormiaan ja työnsi valtavan kalunsa hitaasti sisääni, kuumaan ja märkään kiimaan. Jatkoin klitorikseni hyväilyä ja tunsin orgasmin lähestyvän nopeasti. Suuri kalu tuntui mielettömän hyvältä sisälläni; sen liikkeet tuntuivat selvästi ja nautittavasti. Mies levitti mahlaani myös peppuuni ja tunsin hänen sormensa uppoavan neitseelliseen aukkooni. Ahhh… Pilluni sykki tiukemmaksi ja tiukemmaksi ja pepussa liikkuva sormi liukui orgasmin valtaamana. Tunsin räjähtäväni ilmaan! Suihinotto ja piukka posliinipillu saivat myös miehen laukeamaan nopeasti, ja pikaisen session jälkeen huohotimme sykkivinä ja raukeina. Siinä tilanteessa olisin luvannut miehelle, mitä tahansa hän olisi pyytänyt.

Sain mieheltä myös kyydin kotiin Espooseen ja sovimme, että tapaamme jossain myöhemminkin…

Saatoin kuopuksen tänä aamuna kouluun ja kävin samalla rehtorin kansliassa pyytämässä, että lapseni pääsisi myöhäisempään ryhmään. Tämän koulun rehtori on ulkomaalaissyntyinen, karvainen keski-ikäinen mies. Hän pyysi vastapalvelusta, johon lupasin mitä vaan.
Rehtori laittoi oven lukkoon ja sulki sälekaihtimet. Hän lähestyi minua ja alkoi puristella rintojani kovakouraisesti takaapäin. ""Laske housusi alas ja pyllistä!"" Tein kuten käsky kuului, ja nopeasti tämä karvainen mies työntyi pimppiini. Hänen kalunsa oli todella suuri ja paksu, mutta hyvin tuntui mahtuvan sisääni. Välillä hän veti kullinsa kokonaan ulos ikään kuin jäähdytelläkseen.. Orgasmimme tulivat yhtä aikaa. Ryhmäjako oli sillä selvä!

Joko luitte tämän?

Iltasatu poliiseista...

Olen kotibileissä bailaamassa, kun naapuri kutsuu sinne poliisit melun takia. Sisään saapastelee kaksi komeaa poliisia univormuissaan. Juhlat loppuvat siihen, mutta poliisit eivät otakaan mukaansa kaikkein humalaisinta ja meuhkaavaa jätkää, vaan minut. Toinen taluttaa minut käsipuolesta mustaan maijaan. Kiihotun tilanteesta. Toinen poliisi tulee kanssani taakse istumaan, toinen lähtee ajamaan autoa jonnekin. Vastapäätä istuva poliisi on komea, harteikas ja voimakas ja katselee minua. Katson kiusoittelevasti häntä suoraan takaisin. Nuolaisen huuliani. Minulla on korkeakorkoiset puiset nahkasandaalit ja musta espanjalaismallinen ihan lyhyt mekko. Levitän jalkani täysin auki poliisin katsellessa.

-Kuulepas tyttö...lopeta tommonen...tai mun on kohta pakko panna sua, poliisi ähkäisee tukahtuneesti.
- Pane vaan....mutta ensin mä haluan ottaa sulta suihin, vastaan käheästi. Näen hänet silmistään himon. Hymyilen ja työnnän käteni pikkuhousuihini. Alan kostua. Näen miten poliisisetä alkaa kiihottua. Käsiraudat kilisevät hänen vyöllään, kun hän nousee ja tulee eteeni lattialle polvilleen. Kumartuessani suutelemaan häntä kiihkeästi näen peilistä, miten autoa ajava poliisi katselee meitä kiihottuneena ...

Suutelen kunnolla ja pitkään hyvännäköisen poliisin kanssa. Se on vaikeaa auton heilahdellessa ja liikkuessa. Poliisi työntää kätensä mekkoni alle ja piirtää hitaasti sormillaan ympyrää reisieni sisäpinnalla, ympyrää joka pienenee kohti pilluani. Pian hän koskettelee häpyhuuliani pikkuhousujen läpi. Tuntuu ihan mielettömän kiihottavalta, kun hän ei kosketa suoraan sinne...Auto heilahtaa ja valun alas penkiltä, suutelen häntä vieläkin ja tartun häntä vyötäröltä. Ihana poliisin univormu on sileää kangasta, sormet luistavat sillä...Kylläpä olenkin tuhma, mitä oikein olen tekemässä, päässäni vilahtaa katumus...Kuulostaa siltä että olemme ajamassa pitkin hiekkatietä, emme menekään siis poliisiasemalle. Tajuan vasta nyt tuhmien poliisien suunnitelman.

Eiköhän panna tuhma tyttö käsirautoihin, kuiskaa poliisi korvaani ja samassa kylmä metalli kilahtaa ranteisiini. Istun hajareisin auton lattialla ja näen hänen silmistään, miten kiihottunut hän on. Hitaasti hän avaa poliisin univormun vetskarin ja paljastaa ihanat rinta- ja vatsalihakset sekä jäykkänä sojottavan munan...Olen äärettömän kiihottunut tilanteesta. Auto pysähtyy ja on hiljaista ja pimeää. Poliisi nousee seisomaan ja ottaa kiinni päästäni ja työntää ison kuuman kyrpänsä suuhuni. En pysty vastustelemaan koska käteni on sidottu taakse käsiraudoilla. Otan munan suuhuni ja alan imeä halukkaasti, nuolen sitä välillä. Silloin auton ovi aukeaa ja toinen poliisi seisoo siellä.

-Jaaha, täällä ollaankin täydessä touhussa, hän sanoo matalasti, hymyillen samalla. Pahastuuko tyttö jos saa kahta poliisia yhtä aikaa?

En pysty vastaamaan hänelle, koska suuni on täynnä. Kiima kouraisee vatsanpohjaani. Toinen poliisi katselee kun otan toiselta suihin polvillani. Kyrpä maistuu ihanalle ja puhtaalle, sen suonet pullottavat ja tykyttävät. Haluaisin kosketella sitä mutta en voi, käsiraudat kiristävät ranteeni selän taakse.

- No niin, ihana kiimapillu, nyt saat oikein kunnolla, sanoo toinen poliisi ja tulee taakseni autoon polvilleen. Hän avaa poliisin pukua vain sen verran että saa jäykän elimensä esiin. Se painuu kiinni takapuoleeni, mutta mekko ja pikkuhousut ovat edessä. Poliisi suutelee niskaani rajusti ja puree vähän hampaillaan kuin eläin samalla kun hänen kätensä tulevat etupuolelle ja riisuvat mekkoni yläosan. Hän pyörittelee nännejäni käsissään ja kourii rintojani kovaa. Olen niin kiihottunut että tunnen miten mahla valuu jalkojeni välistä pitkin reisiä. Edessäni ollut poliisi vetää munansa ulos suustani mutta jatkaa sen runkkamista käsillään. Hän katselee alaspäin minua ja paljaita rintojani ja takanani olevaa poliisia.

- Saanko mä nussia sua ensin? Sä oot ihan mielettömän kiihottavan näköinen siinä käsiraudoissa, hän sanoo minulle. Samalla toinen, takanani oleva poliisi työntää kätensä pikkuhousujeni alle ja yhden sormensa sisääni takakautta. Huudan ääneen kiimasta....

- Mun on kyllä myös pakko panna sua aika pian, mumisee takanani oleva poliisi korvaani. Hän nussii sormellaan pilluani takaapäin. Olen ihan märkä. Toinen tarttuu minuun ja nostaa minut yhdellä vedolla ilmaan ja laskee istumaan auton oviaukkoon. Hän tulee eteeni ja työntää päänsä jalkoväliini. Takanani ollut poliisi tulee sivulleni. Käännän päätäni ja hänen iso kullinsa jököttää suuni edessä. - Ota suihin, hän käskee. Otan munan suuhuni ja imaisen. Se on isompi kuin äskeinen. Toinen poliisi levittää jalkani ja työntää pikkuhousuni sivuun ja alkaa nuolla.

Otan suihin tummemmalta poliisilta samalla kun toinen nuolee pimppaani pitkin nuolaisuin. Tuntuu niiiin hyvältä, kohta en enää kestä...Olemme hiekkatiellä jossakin metsän keskellä, kesäinen tumma taivas alkaa punertua ja öinen lintu laulaa jossain lähellä. Ei kuulu muuta kuin huohotuksemme ja mun pillun litinä. Nyt minua nuoleva poliisi vetää pampun kotelostaan.

- Ootkos saanut ennen tällaista tänne, syvälle? Hän kysyy suu märkänä nesteistäni. No, enpä ole, enkä ole ennen nussinut kahta poliisia metsässä poliisiautossa. Hän työntää mustan pampun pään pilluuni ensin varovasti, se ei meinaa mahtua. Olen haljeta nautinnosta. Ei tarvita kuin kaksi syvää vetoa edes takas ja poliisin sormien pyöräytys klitoriksella, kun saan valtavan orgasmin. Toinen vetää kyrpänsä pois suustani ja huudan niin että metsä raikaa, kierin selälläni auton lattialla nautinnon aalloissa. Huutaessani toinen painaa nopeasti kätensä suuni eteen, emme ilmeisesti olekaan ihan korvessa vaan huutoni voi herättää epäilyksiä. Huomaan kiihottuvani siitä, että hän tukahduttaa huutoni. Olen täysin heidän armoillaan. Poliisit katselevat nautintoani hymyillen ja kiimaisina. Pamppu putoaa ulos pillustani supistusten voimakkuuden takia.

- Ai, tää kiihottaa sua? kysyy vieressäni oleva poliisi ja nyökätessäni han painaa uudelleen kätensä suulleni. Jalkani lakkaavat vihdoinkin sätkimästä nautinnon kourissa. Rauhoitun vähitellen, mutta tiedän että voin saada vielä monta orgasmia. Vieressäni oleva poliisi silittää vatsaani. -Vieläkö tekee mieli, hän kysyy. Hiekkatiellä seisova poliisi käskee toisen avata käsiraudat. Nousen ylös istumaan auton reunalle ja hän tulee minua vasten kalu seisoen. Työnnän käteni hänen hikiselle iholleen poliisin haalarin alle ja hyväilen hänen kovia lihaksiaan. Kuiskaan hänen korvaansa rivouksia. Hän suutelee minua vaativasti, parta on omassa mehussani ja märkä.

- Käänny ympäri ja nosta se herkkupyllysi ylös, hän komentaa. Tottelen heti. Toinen poliisi ottaa kiinni käsistäni ja lukitsee ne käsiraudoilla auton vasemman penkin jalkaan.

Olen polvillani auton oviaukossa kädet raudoilla kiinni penkissä. Minua nuollut nuorempi poliisi tulee seisomaan taakseni ja tunnen hänen kyrpänsä paksun pään pilluni aukolla. Olen taas täynnä halua, haluan että mua nussitaan kunnolla! Toinen poliisi pitää päätäni sylissään ja hyväilee rintojani ja hänen kalunsa sojottaa suuni vieressä, en ihan yllä siihen. Takanani mies tarttuu tiukasti lanteisiini ja alkaa työntää sisään, se sattuu ja huudan mutta silloin toinen painaa taas kätensä suulleni. - Tsot tsot, ethän sä halua että meidän leikki loppuu liian aikasin, hän kysyy ja irrottaa kätensä. - En, en....mutta saanko mä nuolla sun munaa samalla kun mua pannaan, kysyn huohottaen. Hän katsoo minua virne kasvoillaan, kyrpä sojottaa ihan naamani edessä mutta suuni ei yllä siihen.
- Ootko sä ollut tuhma tyttö vai et? Poliisisetä kysyy. Samassa tunnen kuinka kova, paksu elin tunkeutuu kokonaan syvälle märkään pilluuni ja edessäni oleva mies tukkii taas suuni etten huutaisi ja pitää mua paikallaan toisen nussiessa mua. Hän on hyvä hommissaan, vetää syvälle ja sitten ihan huulilla. Nostan persettäni ylöspäin ja kuulen kuinka hän ähkii ""ihanan tiukka pano"" ja läpsäisee mua pakaroille. Toinen irrottaa otteensa suuni edestä. - No, pyydä kiltisti, hän käskee. Anelen häneltä lupaa saada imeä ihanaa kovaa kullia. Tunnen miten kosteus valuu reisiäni pitkin alas. Joka kerta kun kuiskaan ""please, saanko imeä sua, kiltti poliisi"" näen , miten hänen kyrpänsä kovenee ja nousee ylemmäs. Lopulta hän avaa käsiraudat ja asetun kontalleni ja otan kyrvän suuhuni. Samaan aikaan minua pannaan lujaa takaapäin. Kunnon rietastelua, ajattelen häpeissäni ja samaan aikaan kiimaisempana kuin koskaan.

.

Miksi loppu jäi puuttumaan? Tässä se tulee...

- Ihanaa suihinottoa, sanoo vanhempi poliisi imiessäni häntä samalla kun vartaloni nytkii nainnin tahdissa. - Mutta mä haluaisin päästä kyllä myös panemaan sua, hän sanoo ja pitelee pitkistä hiuksistani kiinni nähdäkseni kasvoni. Otan kyrvän pois suustani ja nuolaisen sen märkää päätä.

- No, miksette pane yhtä aikaa, kysyn ja katson häntä tuhmana. - Kuulitko Mika, meidän tyttö haluaa saada yhtä aikaa molempia, hymyilee vanhempi poliisi takanani pumppaavalle miehelle. - Ihan totta? Annetaan sitten tytölle mitä se haluaa, vastaa toinen ja vetää kyrpänsä ulos pillustani. Olen niin kiimassa etten tiedä mitä tehdä. - Sä olet kyllä sellanen rietastelija, että huh huh, ansaitsisit piiskaa pyllyllesi, sanoo vanhempi poliisi toruvasti ja vetää mut istumaan autoon. Hän suutelee minua pitkään kalu tanassa. Ahmin hänen suutaan ja toinen poliisi tulee taakseni ja suutelee niskaani. On niin mahtavaa olla kahden ihanan haluavan kiimaisen miehen välissä, ja vielä univormut päällä! Tämä on fantasiani toteutuneena. Sanon sen heille. Nuorempi poliisi menee selälleen auton lattialle. Hänellä on ihanat rintalihakset jotka näkyvät ylöshilatun t-paidan ja avatun poliisin haalarin alta. Virkamerkki loistaa hämärässä kiiltävänä. Kiipeän hänen päälleen halukkaana ja suutelen hänen nännejään ja hikistä ihoaan. - Haluutko sä kovaa, pikkutyttö, vai hellästi, hän kysyy hieroen paljaita rintojani. Otan kiinni hänen seisovasta märästä kalustaan ja ohjaan sen pilluni suulle.
- Mä haluun härskisti, kuiskaan hänen korvaansa hymyillen ja näykkään korvalehteä hieman. Ryhdyn painamaan itseäni alaspäin pitkin hänen kullinsa vartta. Toinen poliisi katselee meitä runkaten. - Te olette tosi kiihottava näky, kohta mä liityn seuraan, hän huohottaa.

Painan itseäni alas poliisin kullia pitkin. Tekee hieman kipeää, sillä onhan sisälläni ollut jo pamppu sekä tämä sama kalu takaapäin. Poliisi ottaa kiinni reisistäni ja laskee minua alemmas, toinen pitää taas kättään suullani etten huutaisi. Olen uskomattoman kiihottunut ja tuntuu etten kestä enää kauan tätä rivoa menoa. Vihdoin kulli on sisälläni kokonaan, se täyttää pilluni kokonaan. Alan ratsastaa sillä pienin liikkein. Selällään makaava poliisi huohottaa nautinnosta ja katselee kiihottuneena miten kalu uppoaa sisälleni rytmikkäästi. Vanhempi poliisi tulee taakseni polvilleen. Yhtäkkiä tunnen taas käden suullani ja poliisi työntää sormensa sisään pyllyyni. Hätkähdän ja olen purra kättä, sillä ensin sormi tuntuu niin isolta. - Tätäkö sä haluat, eikö se niin ollut, poliisi kysyy ja vetää samantien sormensa pois mutta asettaa munansa pään reiälle. Olen hulluna halusta mutta samalla pelkään kipua. Toinen nai minua alhaaltapäin koko ajan, toinen alkaa työntyä sisään peppuuni hitaasti. Olen täynnä tavaraa. Vanhempi pitää yhä kättä suullani ja huudan sitä vasten. Onneksi hän työntyy ihan hitaasti perseeseeni. Tällaista en ole kokenut ikinä. Tämä on härskiyden huippu! Hän ehtii naida minua vain muutaman kerran edes takas, kun häneltä alkaa tulla ja tahti kiihtyy, en voi muuta kuin pyörittää sormeani klitoriksellani ja minäkin saan valtavan orgasmin. Yhtäaikaa kun hän pumppaa viimeiset vedot, saan mielettömän tyydytyksen aallon ja kumarrun silmät kiinni vaikeroiden eteenpäin. Kalu solahtaa sperman liukastamana ulos pyllystäni mutta toinen poliisi on vielä sisälläni ja nauttii puristelevasta pillustani. Vanhempi poliisi käy huohottaen auton lattialle makaamaan, kumarrun toisen puoleen ja suutelen häntä, näen että hän alkaa lähestyä huippua...Nostan itseni pois hänen kullinsa päältä vaikka hän yrittää vastustella - Ei, ei, älä lopeta, hän ähkäisee ja avaa silmänsä. Hymylen ja käännyn toisin päin, perse hänen kasvojaan kohti ja upotan uudelleen kalun sisääni. Ratsastan orillani yhä nopeammin samalla kun hän hyväilee pyllyäni ja pyllynreikääni toisen poliisin katsellessa voipuneena vieressä. Lopulta ihana poliisiratsuni ei enää kestä vaan tulee huutaen nautinnosta ja ruiskuttaa nesteet syvälle pilluuni. Kyrvän sykähtely loppuu lopulta ja käyn makaamaan poliisien väliin väsyneenä huohottaen ja pillu turvoksissa mutta ah, niin tyydytettynä.

- No mitäs mieltä tyttö on Helsingin Poliisista? kysyy vanhempi poliisi hymyillen.

Täällähän minä. Kerrommeko, Tanya, siitä, kun osuimme ravintolaan yhtä aikaa?

Teen silloin tällöin keikkahommia maineikkaassa ruokaravintolassa, jossa käy paljon bisnesväkeä. Tarkkailen salia ja huomaan sinne saapuvan kauniin naisen ja komearaamisen miehen. He eivät selvästikään ole pariskunta, vaan kyse on työn puolesta tapahtuvasta lounaasta. Mies auttaa naiselta takin naulakkoon ja he suuntaavat kohti hämyistä nurkkapöytää.

Katselen heitä hetken verran. Kun tarkennan katsettani, huomaan, että nainen on lukiovuosieni ystävä Tanya. Tanyalla on pitkät hiukset ja päällään hänellä on tyylikäs hame ja kauluspaita, jonka napitus on melko alas auki. Kaula-aukosta näkyy kauniisti ruskettunut rinta ja ohuen paidan alla on muodokkaat rinnat. Hänen katseessaan on työkeikasta huolimatta sähköä, kun hän katsoo miestä, joka on sonnustautunut tyylikkääseen mutta rentoon pukuun. Miehellä on seksikäs ja siisti sänki ja hiukset ovat nuorekkaat.

Tämä pari juttelee vilkkaasti eikä hymyjä ja pitkiä katsekontakteja puutu. Menen ottamaan heidän tilaustaan vastaan. Tanya on selvästi iloinen tunnistaessaan minut. Muistamme varmasti molemmat, millaisia seikkailuja harrastimme lukioikäisinä neitokaisina… Nyt vain on maailma vienyt mennessään, emmekä ole pitäneet enää yhteyttä. Mielessäni rupeaa vaistomaisesti pyörimään muistot kotibileistä, joista poliisit hakivat Tanyan, ylioppilasjuhlien jatkot, joissa meno yltyi tyttöjen väliseksi ystävyydeksi ja monet muut erotiikkaa tihkuvat tapahtumat. Saan Tanyan ja miehen tilaukset ja Tanya iskee myös silmää, minkä hän teki nuorempanakin aina, kun oli jotain jännää tiedossa.

Minulle tulee tunne, että saatan lähteä tämän parin kanssa viettämään päivää lounaan jälkeen… Mitähän suunnitelmia Tanyalla on, mietin mielessäni, kun odottelen työvuoroni päättymistä ja Tanyan ja komean seuralaisen lounaan päättymistä.

Muistatko sitä Sanna, kun olimme yhdessä baarissa lukion viimeisellä. Sinä iskit ravintolasta jonkun miehen ja menimme meille. Koko illan olimme jutelleet kaikenlaisia seksijuttuja ja rivoja puheita. Olin tosi kiihottunut, ja minua harmitti kun en löytänyt sopivaa seuraa. Menin olohuoneeseen sohvalle pienessä hiprakassa. Sinä menit kikattaen miehen kanssa makkariin ja suljit oven. Huokaisin syvään sohvalla, ei vielä nukuttanut...Olisin halunnut seksiä tänä iltana...Makuuhuoneesta ei kuulunut mitään. Minua kiihotti ajatella että olit siellä parhaillaan hommissa tuntemattoman miehen kanssa. Avasin telkkarin ja aloin selata kanavia. Yhdeltä kanavalta tuli pehmopornoa. Aloin katsella sitä. Leffassa tumma, hoikka nainen avasi oven kahdelle remonttireiskalle ja kohta hän istui keittiön työtasolla toisen miehen suudellessa ja toisen riisuessa hänen vaatteitaan. Mmmm, kunpa joku tekisi mulle noin, ajattelin himokkaana. Nojasin pääni sohvan selkänojaan ja levitin hieman jalkojani. Minulla oli valkoiset sukat ja sukkanauhat ja valkoiset pitsiset pikkuhousut. Niistä tuli niin viaton ja seksikäs olo. Vedin ylös mustaa mekkoani ja hipaisin sormillani pikkuhousujen päältä. Samassa nostin katseeni ja pelästyin. Sanna seisoi sohvan vieressä! Lehahdin punaiseksi ja korjasin äkkiä asentoani. Miten en ollut kuullut Sannan tuloa? Näkikö hän minut koskettelemassa itseäni?

Sanna hymyili, mutta en nähnyt hänen ilmeestään, oliko hän nähnyt mitä olin tekemässä. -Tule, hän sanoi hiljaa. - En mä halua tulla mihinkään teidän kimppaan, vastasin torjuen. Sanna tuli lähemmäs hihittäen. - Ei, ei...ei ole siitä kyse...Tuu katsomaan. Hän tarttui minua kädestä ja kävelimme yhdessä makuuhuoneeseen. Ravintolasta raahattu sonni nukkui kuorsaten sängyllä kaikki vaatteet päällä! Aloin nauraa ääneen ja Sannakin purskahti nauruun, mutta mies vain kuorsasi. Vedin makkarin oven kiinni. Menimme hämärään olkkariin yhä hihitellen. - Ai näin siinä kävi, sanoin Sannalle. - Jäit sitten ilman kyrpää.

- Kyllä me suudeltiin, mutta yhtäkkiä se vain nukahti, Sanna vastasi hymyillen. Hän istui sohvalle jalat sirosti vartalon alla. Hänellä oli musta minihame ja valkoinen toppi, jonka päällä oli avonainen pitsipusero. Vaaleat hiukset valuivat olkapäille. Hän näytti tosi kauniilta ikkunasta tulevassa sinertävässä katulampun valossa. Pehmoporno pyöri yhä tv:n ruudussa.
- Harmi, mä olen yhä tosi kiimassa, Sanna lisäsi ja katsoi minua silmiin. Yhtäkkiä tajusin mitä hänellä oli mielessä. Itse en ollut koskaan kokeillut seksiä naisten kanssa. Hmmm, tilanne oli ihan uusi. En tiennyt mitä tehdä.

- Tuu tänne sohvalle, Sanna sanoi matalasti. Istuin sohvalle hänen viereensä. Katsoimme toisiamme. Sannan huulet kiilsivät pimeässä. Hänellä oli ihanat täyteläiset huulet ja kauniit siniset silmät. Nuolaisin huuliani. Jalkovälissäni tykytti.

- Panettaako sua, Sanna kysyi. Punastuin hieman. Sanna tarttui kädestäni pehmeästi ja hellästi. -Mehän voitais tehdä jotain asialle, ihan kahdestaan, vai mitä?

Nyökkäsin epävarmana. Telkkarissa miehet hommailivat pöydällä makaavan naisen kimpussa. Sanna veti minua kädestä lähemmäs. -Katso mua, hän pyysi. Tanya, sä olet helvetin hyvän näköinen nainen. Mä oon jo pitkään ajatellut että haluaisin suudella sua.

Hän oli niin suloisen näköinen. Tunsin miten olin jo ihan kostea. Kumarruin lähemmäs ja kosketin Sannan huulia omillani. Suutelimme hellästi ja pehmeästi. Sitten hän työnsi kielensä suuhuni ja tarttui niskastani vetäen minua lähemmäksi. Inahdin kiihottuessani. Suutelimme rajusti, hänen hiuksensa kutittivat kaulaani...

Ei kyllä käy oikein iltasadusta ja voi jäädä tuo iltapalakin syömättä !

Olipa pari kaveria (siis turistia) toteamassa härkätaistelun raakuuksia. Aikansa moista katseltuaan toinen heistä vilkaisi taakseen muutamaa penkkiriviä ylöspäin ja siellä hän näki tietenkin kauniin espanjattaren. Tönäisi kaveriaan ja sanoi, ""että katso kuinka ihanainen""!! Alhaalta kun tietysti näkee myös hameitten alle ja tämän senoritan musta kolmio myös. Kaverukset tietenkin pohtimaan sitä, onko hänellä alushousut vai ei. Kaipa taisivat vetoakin lyödä. Sittenpä he palkkasivat pikkupojan tarkistamaan asiaa. Poika palasi ja kaverit kysyvät, että ""no kumpiko on""?. Poika toteaa että ei kumpikaan vaan siellä on KÄRPÄSIÄ.

Saas nähdä kuinka Tero reagoi tälläiseen?!

Uusimmat

Yhteistyössä