iltasanomissa tänään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bertta

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1637880

luin paperiversiota, missä kerrottiin mitä blogiinsa oli kirjoittanut. (luulen että oli tämä uutinen)

hän oli sanonut profeetta Muhammedia pedofiiliksi.

anteeksi jo etukäteen, mutta mielestäni mies, joka menee naimisiin 9 vuotiaan tytön kanssa on pedofiili. miten se loukkaa ja ketä, tosiasian kertominen?

pedofiili on pedofiili, vaikka voissa paistaisi. ajat on muuttuneet, kyllä, ja nykyisen moraalikäsityksen mukaan muhammed on pedofiili.

kuinka kauan länsimaat aikoo kumarrella muslimeja, ja väännellä totuutta, jopa sananvapautta heidän mielikseen?

Eihän tuossa lukenut sanallakaan siitä, että syyteharkintaan joutumisen syynä olisi se, että hän on sanonut profeetta Muhammedia pedofiiliksi.

Mä oon luullut, että syynä on ne sen raiskauskommentit. Toivoo, että tietyt vihreiden naispolitiikot tulisivat raiskatuiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eihän tuossa lukenut sanallakaan siitä, että syyteharkintaan joutumisen syynä olisi se, että hän on sanonut profeetta Muhammedia pedofiiliksi.

Mä oon luullut, että syynä on ne sen raiskauskommentit. Toivoo, että tietyt vihreiden naispolitiikot tulisivat raiskatuiksi.

en ole lukenut sitä, luin vaan mitä iltasanomissa oli, ja tuo muhammedjuttu on siitä. nettiversiossa ei ole lainausta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

en ole lukenut sitä, luin vaan mitä iltasanomissa oli, ja tuo muhammedjuttu on siitä. nettiversiossa ei ole lainausta.

Juu, poliisitutkinta koskee sitä järjetöntä raiskauskirjoittelua, ei siihen Muhammed liity mitenkään.

Ihmettelen, että perussuomalaisten Soini ei vieläkään ole irtisanoutunut Halla-Ahon puheista. Se mies jos joku joutaisi ampua maata kiertävälle radalle.

Yhteistyössä