Iltasanomissa olevasta penisvertailusta, niin onkohan

  • Viestiketjun aloittaja "Santsu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="noppispoppis";23438784]erektiossa. aika erikoista myös se et täälä 2plussalla tuntuu olevan kaikkien miehillä yli 20cm vaikka oikeesti sellasia miehiä on täälä suomessa varmaan 200[/QUOTE]

Tämä selittyy mittaustilanteessa tehdyllä virheellä. Peniksen pituutta ei pidä mitata häntäluusta lähtien.
 
"vieras"
[QUOTE="höh";23440066]Hitto nyt mulla on mittavirhe. Minä kun olen mitannut harpilla persreijältä terskan päähän. Ei mulla sit ehkä olekkaan 30cm.[/QUOTE]

Hyvänen aika sentään, 30 cm penis on tyyliin yhdellä miehellä koko maailmassa.
 
"vieras"
Maailman suurin penis on 34,5 cm erektiossa.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Valtava%20varustus%20esteen%C3%A4%20n%C3%A4yttelij%C3%A4%20ty%C3%B6tt%C3%B6m%C3%A4ksi%20-%20katso%20video!/art-1288335833267.html
 
mä olen ehdoton vähemmistön edustaja:
sillä mulla ei ole HAJUAKAAN onko mieheni ( tai entisten miesteni ) penikset olleet 13cm vai 18cm. en ole mitenkään mittaillut tai asiaa miettinyt.
sopivia olleet, se riittänyt aina.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;23438994:
edelliselle: ei iso mies välttämättä omaa isoa.. oman kokemuksen mukaan suurimmat on ollut n. 175-180 cm pitkillä ruipeloilla... ja mitä pidempi ja kookaampi on mies ollut sitä kehnommin varusteltu...
peesi =D
 
Ripamään
Taas yksi penisvertailu/tutkimus. Olisi mielenkiintoista tietää lähteet ja miten näitä tutkimuksia tehdään ja ketä ihme näihin osallistuu vai mitataanko se muna ruumiista jotenkin verta siihen laittamalla tai jotn.
 
Ripamään
Sitäpaitsi paksuus on tärkeä juttu myös ja kannattaa muistaa, että isokokoisilla miehillä muna näyttää pienemmältä kuin se todellisuudessa on, kukkakepeillä muna näyttää isolta vaikka se ei sitä ole.
 
Sokeako
Hyppäättekö te naiset ensimmäisenä sänkyyn mittanauhan kanssa, vai mistä te nuo mitat niin tiedätte. Ei minun silmäni ainakaan erota parin sentin eroja petipuuhaillessa.

Mä en osaa senttimääritellä avokkini meisseliä arvioida, sopiva se on.
 
diipadaapadei
Hyppäättekö te naiset ensimmäisenä sänkyyn mittanauhan kanssa, vai mistä te nuo mitat niin tiedätte. Ei minun silmäni ainakaan erota parin sentin eroja petipuuhaillessa.

Mä en osaa senttimääritellä avokkini meisseliä arvioida, sopiva se on.
Mä en kans tajua, onko kaikki muut mittailleet niitä? :D Kun monella tuntuu olevan kokemus kaikkien yhden illan panojenkin mitoista..

Mun miehellä veikkaisin olevan aika keskiverto, mutta en tosiaan ole mitannut tai ukolta kysynyt, onko mitannut. Mutta sopiva se on, eipä mulla ole siitä minkäänlaista valittamista. :)
 
"terotin"
Muistan hämärästi teinivuosien aikaan että oli jotain epämääräistä harrastettua erään pojan kanssa...ja tän pojan penis oli niin paksu että etusormi ja peukku ei menny lähellekään toisiaan, kun pisti varren ympärille. (hiplailua pidemmälle ei siis menty)
Olin hiukan kännissä, joten ihan varma en ole muistikuvasta, mutta sen jälkeen ei sen kokoista ole näkynyt. En nyt kaipaisikaan, mutta olis kiva tietää onko tuon paksuisia tuntunut/näkynyt...
 
Hyppäättekö te naiset ensimmäisenä sänkyyn mittanauhan kanssa, vai mistä te nuo mitat niin tiedätte. Ei minun silmäni ainakaan erota parin sentin eroja petipuuhaillessa.

Mä en osaa senttimääritellä avokkini meisseliä arvioida, sopiva se on.
Peesi. Ei siinä ehdi mittanauhoja miettimään kun ollaan sänkyhommissa. Omalla miehellä sopiva. Eli ei pieni, muttei jättilerssikään. Oikein passeli pensseli.
 

Yhteistyössä