Iltasanomat kertoi Huippumalli haussa ohjelman 10. kauden voittajan, eikä mitään ennakkovaroitusta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Luinpas sitten iltasanomien nettisivuilta viihdeosiosta jutun joka koski huippumalli haussa ohjelman YHTÄ KILPAILIJAA. Otsikossa ei ollut mitään viitteitä siitä että jutussa paljastuu 10. kauden voittaja, joka siis suomessa alkaa vasta ensi viikolla. Okei, se on vaan tv-sarja, mut ärsyttää niin vietävästi!!!

Tossa linkki, mut ÄLKÄÄ AVATKO jos ette halua tietää voittajaa!!

Amerikan huippumalli haussa -ohjelman voittaja Whitney Thompson nakukuvissa - Ilta-Sanomat

Ei tarvitse avata linkkiä, pelkkä lukutaito riittää :D

Iltasanomilla on ollut taipumuksia paljastella juonia sen kummemmin varoittelematta. Mä aikoinaan laitoin niille kiukkuista palautetta menemään kun otsikossa kertoivat mitä Sinkkuelämää -elokuvassa tulee tapahtumaan :mad:

Ja nyt alottaja tuli sitte tänne paljastamaan sen ilman ennakkovaroitusta. No, minua se ei haittaa kun en aijo seurata, mutta nyt jotain toista saattaa taas ärsyttää.

Ääh, tuo on 10. kauden voittaja, ja USAssa alkaa lähipäivinä kausi 15. Kuinka kauan Suomen median sitten pitäisi piilotella kaikkia tuollaisia juttuja? Jos julmetusti pelkää spoilaantumista, pitää lopettaa lehtien lukeminen ja netin käyttö kokonaan.

no mä luin eilen saman jutun ja ärsytti mut eipä se enää haittaa katon kuitenki ja nythän voi sit seurata sitä voittajaa tarkemmin miten se kehittyy siinä ohjelman aikana.

Mutta mua jotenkin hämmentää, kun mä tiedän että olen katsonut tuon kauden joskus viime kesänä, enkä ole mistään Youtubesta tai laittomia teitä katsonut... eikö sitä todellakaan ole näytetty Suomessa ennen? Jollain maksukanavalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21889991:
Mutta mua jotenkin hämmentää, kun mä tiedän että olen katsonut tuon kauden joskus viime kesänä, enkä ole mistään Youtubesta tai laittomia teitä katsonut... eikö sitä todellakaan ole näytetty Suomessa ennen? Jollain maksukanavalla?

En ole koskaan miltään meillä näkyvällä maksukanavalla minkään maan huippumalli-sarjoja esitetyn.

Yhteistyössä