Iltapuvussa baariin? Onko noloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tiedossa on iltajuhla, jonka pukukoodi on suuri juhlapuku, eli täytynee laittaa pitkä iltapuku. Olisin jatkamassa juhlista baariin mahdollisesti yksin tai yhden kaverin kanssa, onko noloa? Mietin lähinnä sitä, näyttääkö tyhmältä iltapuvussa muiden normijuhlijoiden keskellä?

[QUOTE="Kika";22610027]Itse nappaisin ihan ehdottomasti vaihtomekon mukaan:)[/QUOTE]

Minne minä sitten sen suurihelmaisen puvun lykkäisin, kun en kuitenkaan pukupussia saa mukaan raahattua?

En kehtais yksin mennä enkä varmaan sen yhden kaverinkaan kanssa..:/ isommalla poppoolla kyllä, jos kaikilla olis iltapuvut (silloin tosiaan vois näyttää siltä, että on tultu jostain juhlista eikä siltä, että on vaan huvikseen vetänyt baariin päälle iltapuvun)..

En kehtais yksin mennä enkä varmaan sen yhden kaverinkaan kanssa..:/ isommalla poppoolla kyllä, jos kaikilla olis iltapuvut (silloin tosiaan vois näyttää siltä, että on tultu jostain juhlista eikä siltä, että on vaan huvikseen vetänyt baariin päälle iltapuvun)..

Tuota juuri mietinkin, mutta toisaalta olisi kerrankin niin hurjan kiva lähteä baariin, kun kerrankin pääsen. Suurempaa porukkaa tuskin on mukaan lähdössä, koska ihmiset ovat selvästi iäkkäämpiä kuin minä.

[QUOTE="vieras";22610054]Minne minä sitten sen suurihelmaisen puvun lykkäisin, kun en kuitenkaan pukupussia saa mukaan raahattua?[/QUOTE]

Tuleeko sinne jotain sun tuttua, joka olis autolla liikenteessä? Voisit säilyttää baarivaatteita siellä autossa ja sit juhlien jälkeen lykätä iltapuvun autoon ja nakata baarikamat päälle..ja käydä hakeen sen iltapuvun tuttusi luota vaikka seuraavana päivänä..

Tuleeko sinne jotain sun tuttua, joka olis autolla liikenteessä? Voisit säilyttää baarivaatteita siellä autossa ja sit juhlien jälkeen lykätä iltapuvun autoon ja nakata baarikamat päälle..ja käydä hakeen sen iltapuvun tuttusi luota vaikka seuraavana päivänä..

Olen menossa paikalle siis hyvän tuttavani kanssa, enkä tunne juhlista ketään, joka olisi tulossa paikalle autolla. Juhlat järjestetään siis kotikaupungissani, mutta suurin osa vieraista kuljetetaan tänne busseilla.

Pitäisittekö ihan käsittämättömän järkyttävän nolon näköisenä, mikäli baareilisin iltapuvussa?

[QUOTE="vieras";22610141]Olen menossa paikalle siis hyvän tuttavani kanssa, enkä tunne juhlista ketään, joka olisi tulossa paikalle autolla. Juhlat järjestetään siis kotikaupungissani, mutta suurin osa vieraista kuljetetaan tänne busseilla.

Pitäisittekö ihan käsittämättömän järkyttävän nolon näköisenä, mikäli baareilisin iltapuvussa?[/QUOTE]
No en mä ainakaan jaksa vaivata päätäni muiden ihmisten vaatteilla baarissakaan. Todennäköisesti kävisi iltapukuu pukeutueen naisen kohdalla mielessä, että hän on jostain juhlista tulossa. Ei olis noloa! Tyhmää olis se, jos pelkästään tuon pukujutun takia jättää jatkot väliin. :)

olen ollut baarissa varmaan 10 kertaa iltapuku päällä ja pelkkää positiivista palautetta tullut. Miksi ei kehtaisi? Minusta paremmin niin kehtaa kuin jossain farkuissa ja topissa!

[QUOTE="vieras";22610152]Anna mennä vaan.
Koita laittaa hillitty juhlapuku, ettei nyt mikään morsiuspuku.
Et ainakaan ole alipukeutunut.[/QUOTE]

Valitettavasti mulla ei ole valittavana kuin kolme iltapukua, jotka kaikki ovat melkoisen runsashelmaisia. Valitsen kuitenkin mustan puvun, enkä värikästä.

Itse menin baariin iltapuvussa juhlien jälkeen ja yksin. Oli äärimmäisen hauskaa :)! Ja seuraa riitti enemmän kuin koskaan. Voisin tehdä toistekin (vaikkei olisi edeltävää pukujuhlaakaan ;) ) - siinä määrin mukavaa oli! Siitä vain menet :).

Mut hei, en kyllä tajua miksei pukupussia vois ottaa mukaan, onhan baareissa narikat? Mäkään en viittis mennä iltapuvussa baariin, ainakaan missään pikkupaikkakunnalla ja mun iltapuvut (ei tyllihelmaisia) saa kyllä laitettua vaikka isoon kassiinkin.

Mut hei, en kyllä tajua miksei pukupussia vois ottaa mukaan, onhan baareissa narikat? Mäkään en viittis mennä iltapuvussa baariin, ainakaan missään pikkupaikkakunnalla ja mun iltapuvut (ei tyllihelmaisia) saa kyllä laitettua vaikka isoon kassiinkin.

Puvun raahaaminen juhlapaikalta baariin ja baarista kotiin pukupussissa tuntuu hiukan hankalalta, etenkin kun puvun tyllihelman vuoksi pukua on haastavaa taittaa.