Iltapuku pullukalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyöreä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti peesailen, että älä tyydy mustaan. Hae vinkkejä jostain hyvästä liikkeestä, pukeutumisneuvojilta jne. Valitse sellainen väri, jossa hehkut, juhlakankaissa on aivan ihania värejä, ja jos valitset sellaisen mikä sopii ihon väriisi ja saa silmät ja hiukset hehkumaan, olet jo pitkällä. Jos kiloja on liikaa, niin erityistä huomiota ihoon ja sen kuntoon, kampaukseen, asusteisiin, koruihin ja kokonaisvaikutelmaan. Mitään jakkuja ei iltapuvun seuraksi, allit piiloon, yksiosaista pukua suosittelisin minäkin.

Mä miettisin ehkä jotain epäsymmetristä leikkausta esim helmassa ja muita pieniä "jippoja" jotka veis vähän huomiota pois kiloista.
Ja ei mitään makkaran kuorta,mutta ei mitään telttaakaan eli vaatteen oikea koko myös tärkeää.

Joku hyvin laskeutuva materiaali on mielestäni paras. Ja ehdottomasti kokopitkä, se pidentää yleisvaikutelmaa paremmin kuin "keskeltä poikki" mekko.

Ja joku hyvä väri, punainen tms. tai todellakin musta ja siihen upeat, isot korut. Pieniä rumpuloita ja kaulaketjuja kannattaa välttää!!

Netissä on aika paljon hyviä kuvia, joista voisi saada ideoita. Tarkoitan sellaisia, joissa puku olisi jo valmiiksi suht sun kokoisen päällä, eikä minkään missinmittaisen. Siitä näkisi, miltä se suunnilleen voisi oikeasti näyttää. Laitan tähän pari kuvaa ideoiksi, toivottavasti ei haittaa, että kolme noista on hääpukuja, mutta värin kun vaihtaa niin kävisivät toki iltapuvuiksikin.
http://www.alfredangeloprom.com/images/showcase/2005%5FbrittanyH%2Ejpg

Esim. tässä kuvassa on tosi nätti pitsinen "hiharatkaisu", joka vois olla hyvä vaihtoehto.
http://www.alfredangelo.com/images/showcase/2005_gianna_dustin.jpg

Tässä on vähän samanlainen hiharatkaisu, mutta pidemmät hihat. Musta tää on ihana!!! :)
http://www.alfredangelounitedkingdom.com/images/products/0/a23ec1b2-9412-46c9-83e6-1f2e0a7fccb0.normal.jpg

Tässä on tosi hyvä leikkaus vyötäröllä, ja muutekin kiva malli. Laahus taitaa tosin olla vähän liikaa, kun ei ole hääpuvulle tarvetta.
http://www.alfredangeloanz.com/images/products/0/7d005dfa-312e-41ba-9ba6-65bc1faed638.normal.jpg

Ja älä tosiaan tyydy mustaan, jos suinkin väreistä pidät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten rintavalla pysyy rinnat noissa, missä ei mitäään olkaimia?

Samaa mietin mäkin. Mun rinnat ei ainakaan pysyisi hihattomassa puvussa!

Ei se musta ole mun mielestä mikään ainut vaihtoehto, eihän kaikille edes sovi musta. Mä ainakin olen niin vaalea, että koko mustassa näytän ihan valkoiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miten rintavalla pysyy rinnat noissa, missä ei mitäään olkaimia?

Samaa mietin mäkin. Mun rinnat ei ainakaan pysyisi hihattomassa puvussa!

AP:n oli tarkoitus teettää puku ompelijalla, joka varmasti olisi itsekin ehdottanut puvun kanssa tukikorsettia (joka on eri asia kuin kiristyskorsetti). Se tukee rintoja paljon paremmin kuin mitkään liivit. =) Kun se tehdään oikein, ei sieltä saa tissejä kaivamallakaan ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja pullukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pullukka myös:
Mulla olisi myytävänä viininpun. pitkä iltapuku, kokoa 44-46cm, kuin uusi.

Ei taida 100-kiloiselle koko 44 riittää.

En osaa sanoa, itse painan 96kg ja mahtuu hyvin! =)

Niin kun ei sitä pelkistä kiloista katsota mikä koko on hyvä. On erilaisia vartaloita ja läskit kertyvät eri kohtiin, myös vaatteiden mitoitukset vaihtelevat.

Alkuperäinen kirjoittaja pyöreä:
Millainen iltapuku sopisi pullukalle, sellaiselle rintavalle ja mahakkaalle naiselle? Pitäisi olia kunnon iltapuku, saako se oll a2-osainen? Ehdotuksia pliis.

Ei minkäänlainen teltta van!Yök

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:
Millainen iltapuku sopisi pullukalle, sellaiselle rintavalle ja mahakkaalle naiselle? Pitäisi olia kunnon iltapuku, saako se oll a2-osainen? Ehdotuksia pliis.

Olis kiva nähdä kuva noinkin täydellisestä henkilöstä, että katsoo asiakseen ruveta toisen painosta aukomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:

Tuskin ootta samoissa juhlissa, älä huoli.

Eipä varmaan, pullukan kanssa yök läskit!

Yhteistyössä