Iltapuku ongelma, auttakee! (sis.kuvan)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli tommonen puku:
http://www.ostox.fi/viininpunainen-iltapuku-p-1199.html
mutta kysymys kuuluukin, että minkä värinen hartiahuivi? musta vai punainen? kengät ja laukku tulee joka tapauksessa olemaan mustat.
 
pukukoodi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä laittaskaan huivia, mutta joku etiketti sääntö on, että huivi oltava ruokailun ajan.
Jos pitää olla siis iltapuku. Kutsukortissa mainittuna, niin se voi tarkoittaa olat peittävää pukua. Kantsii tsekata dresscode, mikä mahtaa olla?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Jos kerta muutkin asusteet mustia, niin ehdottomasti musta. Ei kyllä ole pahan hintanen tuo puku.
Oli kyllä ihan halvimmasta päästä oleva puku minkä löysin, mutta ei sitten niin halpa mitä ebayssa olis ollu...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pukukoodi?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä laittaskaan huivia, mutta joku etiketti sääntö on, että huivi oltava ruokailun ajan.
Jos pitää olla siis iltapuku. Kutsukortissa mainittuna, niin se voi tarkoittaa olat peittävää pukua. Kantsii tsekata dresscode, mikä mahtaa olla?[/quo

Siis olkapäät pitää olla piilossa ruokailun ajan. Ainut mitä tiiän :)
 
Dresscode?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pukukoodi?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä laittaskaan huivia, mutta joku etiketti sääntö on, että huivi oltava ruokailun ajan.
Jos pitää olla siis iltapuku. Kutsukortissa mainittuna, niin se voi tarkoittaa olat peittävää pukua. Kantsii tsekata dresscode, mikä mahtaa olla?[/quo

Siis olkapäät pitää olla piilossa ruokailun ajan. Ainut mitä tiiän :)
Itse olen ollut ammatista johtuen usein paikalla juhlavissa tilaisuuksissa ja on katsottu nuoria naisia kieroon, jos on liian avonainen puku yläosasta tai liian lyhyt (iltapuku=pitkä puku). Mutta riippuu niin tilaisuudesta, ei se varmaan niin jäykkää ole joka juhlassa (ja hyvä niin).
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Dresscode?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pukukoodi?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä laittaskaan huivia, mutta joku etiketti sääntö on, että huivi oltava ruokailun ajan.
Jos pitää olla siis iltapuku. Kutsukortissa mainittuna, niin se voi tarkoittaa olat peittävää pukua. Kantsii tsekata dresscode, mikä mahtaa olla?[/quo

Siis olkapäät pitää olla piilossa ruokailun ajan. Ainut mitä tiiän :)
Itse olen ollut ammatista johtuen usein paikalla juhlavissa tilaisuuksissa ja on katsottu nuoria naisia kieroon, jos on liian avonainen puku yläosasta tai liian lyhyt (iltapuku=pitkä puku). Mutta riippuu niin tilaisuudesta, ei se varmaan niin jäykkää ole joka juhlassa (ja hyvä niin).
Siis oon ollut ennenki noissa juhlissa ja on siellä näkynyt vaikka mimmosta pukua, mutta siis pitkä sen pitää olla ja ne olat piilossa ruokailun ajan. Eipä niissä oikeen muuta koodia pukeutumisen suhteen ole :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Toi puku on ebayssa paaaljon halvemmalla :D
Paljon se sitten siellä oli? Jos oli tosi paljon halvempi, niin älä sit kerro :D
http://cgi.ebay.com/Beautifly-Dark-Red-Ball-Prom-Gown-Evening-Dress_W0QQitemZ360199148773QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WC_Dresses?hash=item53dd8ad4e5
:whistle:
Mustan huivin laittaisin minäkin :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Toi puku on ebayssa paaaljon halvemmalla :D
Paljon se sitten siellä oli? Jos oli tosi paljon halvempi, niin älä sit kerro :D
http://cgi.ebay.com/Beautifly-Dark-Red-Ball-Prom-Gown-Evening-Dress_W0QQitemZ360199148773QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WC_Dresses?hash=item53dd8ad4e5
:whistle:
Mustan huivin laittaisin minäkin :)
Auts, oishan se ollu aikas paljonki halvempi :/ Nooh, ostettu mikä ostettu :)
 

Yhteistyössä