Iltapäiväkerhon ohjaajan työstä kyselisin, jos joku tietäis

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Kuulostaako ihan okeilta, jos palkka on noin 950e miinus verot ym maksut ja työaika 6h päivässä? Kannattaako pyrkiä tuohon työhän noilla liksoilla, kun menoja tulis kumminkin jonkun verran. Nimittäin pitää olla auto käyettävissä eikä mulla sitä ole. Joutuisin siis hommamaan itelleni jonkunlaisen auton ja ottamaan siihen vakuutukset (eikä mulla tieten oo bonuksia eli maksaa...). Eikä työ olis vakkari, vaan joku muutaman kuukauden pituinen pätkä.

Mitä tekisit, jos olisin minä?

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Eihän sulle jäis mitään käteen muutakuin työkokemus.

No kun sitä mäkin vähän tässä pähkäilen. Ja hotomaksut nousis heti kun tulotkin, vaikka rahaa ei tosiaan jäis käteen juuri enempää. Mut toisaalta, jotain pitäs saada ku työkkärikin hiostaa niskaan. Mut onks järkee tehdä ns. palkkatyötä ilaman palkkaa... En tiiä.

Jos ihan rehellinen olen-Vaikka saisin kakkaa niskaan, niin tuolla palkalla en lähtis töihin.Päivä kuitenkin 6 tunnin pituinen+työmatkat päälle.
Mutta toki, jos paikka vaikuttaa mieluisalta, niin miksi ei?

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Jos ihan rehellinen olen-Vaikka saisin kakkaa niskaan, niin tuolla palkalla en lähtis töihin.Päivä kuitenkin 6 tunnin pituinen+työmatkat päälle.
Mutta toki, jos paikka vaikuttaa mieluisalta, niin miksi ei?

No kun tää työ olis sellaista, että joutuis hyppimään eri ip-kerhoissa tarpeen mukaan. Eli ei edes ehtis kunnolla tutustua niihin lapsiin. Ja tuo palkka kyllä hiukan tökkii. Mieluummin sitä tekis niitä inssin töitä mihin on koulunsa käynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei ole hurraamista tuossa palkassa, mutta, jos ei muuta tarjolla ole niin minä tarttuisin tuohonkin hommaan joksikin aikaa.

Lähinnä mietin, että mistä peevelistä mä repisin rahat siihen autonkotteroon... Ja millä mä ne kulut maksan sit, kun työt loppuis. Mietityttää niin hirmusti ettei tosikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei ole hurraamista tuossa palkassa, mutta, jos ei muuta tarjolla ole niin minä tarttuisin tuohonkin hommaan joksikin aikaa.

Lähinnä mietin, että mistä peevelistä mä repisin rahat siihen autonkotteroon... Ja millä mä ne kulut maksan sit, kun työt loppuis. Mietityttää niin hirmusti ettei tosikaan.

Jaa niin sä tarvisit tota hommaa varten autonkin? No sitten tosiaan ei pelkän kokemuksen ja pienen "taskurahan" takia varmaankaan tee mieli hommaan ryhtyä. En minäkään sitten ryhtyisi.
Mä en "suostu" töihin kuin parin-kolmen kilsan päähän, eli kävelymatkan päässä pitää olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
En ottaisi paikkaa vastaan, itse teen kokopäiväisenä 8h työpäiviä ja palkka on, noh palkkaa. :saint:

No näin mäkin oon vähän ajatellu suurimmalta osin. Mutta toisaalta, työkkärikin hiostaa... Auto on vaan pakko olla, kun ei ikinä tiiä mille suunnalle kaupunkia pitää minäkin päivänä mennä.

mie otin vastaan, teen ip-ohjaajana töitä 20h/vk (nyt tämän vuoden syksy ja tuleva kevät) saan reilu 800e palkkaa miinus verot ja soviteltua päivärahaa liitosta. eipä siinä hirmuisesti hurraamista ole, mut poika oli sen verta nuori 1.5v nyt elokuussa et halusin ottaa tän vastaan ku poika meni osapäivähoitoon.
liitosta kandee kysyä paljon saisit soviteltua päivärahaa, sitä muistaakseen saa jos tunteja on jotain 28 tai alle.

ja auto on minullakin pakollinen kun en pääse muuten.

Iltapäiväkerhon ohjaaja tehtäväkohtainen palkka 1 556e/kk
kokonaisansio 1 651e/kk.
Tämän mukaan suurempi

Kunta-alan palkkoja ammattinimikkeittäin

http://www.kuntatyonantajat.fi/index.asp?id=F2B32AF071AC4F7090DCE4F131A9684F&data=1,00308B787886459385F296A5AFD4FA74,5B4C5069EB4645099FE953DDE22BD4BE&tabletarget=data_1&laytmp=kt2006#

Alkuperäinen kirjoittaja nanna8o:
mie otin vastaan, teen ip-ohjaajana töitä 20h/vk (nyt tämän vuoden syksy ja tuleva kevät) saan reilu 800e palkkaa miinus verot ja soviteltua päivärahaa liitosta. eipä siinä hirmuisesti hurraamista ole, mut poika oli sen verta nuori 1.5v nyt elokuussa et halusin ottaa tän vastaan ku poika meni osapäivähoitoon.
liitosta kandee kysyä paljon saisit soviteltua päivärahaa, sitä muistaakseen saa jos tunteja on jotain 28 tai alle.

ja auto on minullakin pakollinen kun en pääse muuten.

Soviteltua päivärahaa saa jos työaika on alle 75% kokoaikatyöstä.Eli jos tekee kuutta tuntia ei saa enää soviteltua.Otin joskus selvää asiasta.

palkat on paikkakohtaisia, itse olen "palkkalistalla" päiväkodin kautta, tarvittaessa tuuraan siellä jos koululaisilla vapaata. niin saan lastenhoitajan palkkauksen mukaan. samassa kunnassa kolleega saa vähempi ku tekee toisen palkkaus normin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iltapäiväkerhon ohjaaja tehtäväkohtainen palkka 1 556e/kk
kokonaisansio 1 651e/kk.
Tämän mukaan suurempi

Kunta-alan palkkoja ammattinimikkeittäin

http://www.kuntatyonantajat.fi/index.asp?id=F2B32AF071AC4F7090DCE4F131A9684F&data=1,00308B787886459385F296A5AFD4FA74,5B4C5069EB4645099FE953DDE22BD4BE&tabletarget=data_1&laytmp=kt2006#

Juu mutta nämä ei pidä paikkaansa .Tuohon kokonaisansioon on mätetty kaikki kesälomarahat ja korvaukset sun muut.Katsoppa lastenhoitajan palkkaa päiväkodissa.

Minulla 10,5 vuoden kokemuslisä ja saan vaivaiset 1745 euroa kk

Kuumimmat

Yhteistyössä