Iltapäiväkännit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sipuliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sipuliina"

Vieras
Mulla päättyi 9pv:n työputki ja vahingossa ajauduin pikku hiprakkaan täs päivän mittaan. Vessan sain pestyä ja keittiön siivottua sopivissa cubalibre pöhnässä.

Kohta tulee mies ja lapsi päivän töistään kotiin ja on ainaki mamma hyväntuulinen :D

Ai kauhee, nutturaa kireemmälle. Hik. Kuka lähtis munkaa baariin tänään?

[QUOTE="Sipuliina";22894279]Mulla päättyi 9pv:n työputki ja vahingossa ajauduin pikku hiprakkaan täs päivän mittaan. Vessan sain pestyä ja keittiön siivottua sopivissa cubalibre pöhnässä.

Kohta tulee mies ja lapsi päivän töistään kotiin ja on ainaki mamma hyväntuulinen :D

Ai kauhee, nutturaa kireemmälle. Hik. Kuka lähtis munkaa baariin tänään?[/QUOTE]

yäk

Ei jaksa, vedin eilen vapaapäivänä samanlaiset päiväjurrit. Oli kyllä kieltämättä aika paska olo aamulla tänään duuniin mennessä. Onneksi kohta himaan...

ei kerkee enää kyl päiväkänniseuraksi ilmoittautumaan, eikä kyllä olis mitään juotavaakaan talossa :D
harmi, olisi kyllä muutama lonkero mennyt kun saanu puunattua kämpän ja niin poispäin tässä

Minä "hopparoin" täällä opamoxit mukavasti rauhoittaneena. Harvoin käytän, ovat hätävarana päiviin kun saan ahdistuksia. Tänään sitten sellainen päivä. Nyt kuitenkin mukavan rento olo. :)

Yhteistyössä